Wednesday, December 31, 2008

..bila akhir tahun..

Bila akhir tahun..saya sangat stress...giler punya stress..lantas waktu tgh hari..sy pergi berpoyo-poya seorang diri di bawah opis saya.. Lantas mahu mengtreatment rambut yang semakin usang ini..memori yanggggggg usangggggggggggggg...huwaaarrrghhhhhhhhhhh...Layanan dan servis, sgt mantap. Kosnya? RM60. Duration of hours? 50 mins! The result? Sangatlah lembutttttttt.. dan more volume!!!! Tetapi terasa gaks macam puntianak harum sundal siang..ngerbang sana..alun sini..cuma tak mengilai jer... hihihihihihihihihihihhihihihihihi


Then saya pun gi tgk hp...survey..Di bawah adalah benda2 alah yang saya berkenan. Take a pic, and ask En Zaki opinion.. Sangatlah menyampah lepas tuh..sbb penat saya ambil gambar..dia kata sukahati awak lah... typical men kan? Adakah saya beli hp ini? Jawapannya... kita tunggu selepas entry ini...hahahahahahhahahahahahahahahah

from left: LG KP apa ntah..giler besar huruf kat keypadnya..nokia express music, nokia yg ada gps and LG cookie fon idaman kalbu...
Adakah selepas itu saya ok?? Sikit2 ok jer... huhuhuhuhuhu

5 comments:

iswatie "colours of life" said...

aku suker yg paling kanan tuh

JuJue said...

apsal entry ni ko tak letak quiz?? ko tak tanya peminat2 blog ko...tepon mana ko beli?? kenape?? kenape? kenapeee?? aku tau kenape! keranaaa ko sangat kedekut nak beli hadiah untuk aku kan!!

tak mengilaii ko kater.. yg ko kejap2 tepon aku tuh..ko ngilai2 dalam tepon aku per hal??? dah la ko kutuk lidah aku still pendek..pastu ko ngilai2..per kejadah??

ahhh sudah la labu!! apsal ko tak tunjuk gambo ko cam cik ponti atas pokok rambut terbang2 tu...
shampoo yg ko rekemen tu beli kat guardian tu aku tak beli..sbb aku rasa rambut aku dah kritikal..jadik aku beli jer kat farmasi. siann aku!

farah amoi said...

hehhehe
so, skang ni rambut ko dah mngurai ngan lembut nye la....

weihhh
nokia yg ade GPS tuh rege berapo?

aku pon tgh survey sbijik
tp malas g kedai
so, aku jadikan ko kedai henpon bergerak leh x?

...$weE+ 666... said...

ko basuh rambut tak ajak aku? sampai ati... WEKKK!!!~

...$weE+ 666... said...

ko basuh rambut tak ajak aku? sampai ati... WEKKK!!!~

 

Blog Template by BloggerCandy.com