Saturday, December 20, 2008

..QUIZ!!!..

OKEH! Aku nak buat quiz!!! Kan ker baju yang aku pakai seperti entry di bawah tuh kan... Moon ko berkenankan???? Siler sesiapa teka rega baju itu sepasang berapa. Saper nak teka..sile leave comment in the comment box k.

TEKA HARGA KAIN YANG AKU BUAT BAJU KURUNG CAM TAK CUKUP KAIN TUH BERAPA!!??????? IT'S 4 METRE!! MEMANG AKU PANJANG..TAPI 4 METRE AKU DAH CUKUP....

Saper yang iras2 rega aku tuh..aku bagi hadiah.. Hadiah apa..nnt aku pk kan.. Mana leh cakap kan.. hehehehehehhe

****updated: kalau bab2 ada hadiah aku buat quiz nih kan..laju jer korang neka kan?? aku sekeh kanggg! hahahahahhaha..cam dah ada pemenang..tp aku open table lagiks sampai selasa depan.. bagi can sempena christmas nih... hehehehheheheheh CLOSE DATE is 23 DEC!!!

13 comments:

Mama Hakimi said...

nk teka.. nk teka...

tp tekaan ku slalu xtepat.. nyampah tau..

teka jek laa RM45.. bley?

Miss Moon said...

meh aku teka ...RM 50 hengget .

aku kadang 4 meter cukop kadang tak cukop ...sgt keciwa tauuuuuuuuuu

kadang beli siap size semer ok tapi senteng ...tekanan aku

Mummy Alysha said...

aku pulak nak teka RM39.90 ringgit.. aku rasa kat sana murah sikit kot... kalo KL kompem tak dapat nih... muaaahhahahahh...

Ann Azies said...

hahaha aku teka rm25.00 lah.. hahahahha aku bab kain nih tak tau la.. tapi kann.. mana gambo nyer.. aku tak nampak pun.. main teka je nih.. keh keh keh

Kasih Aleeya said...

ko ni kan..ko tau tak kuiz ko tu buat org serba salah??? kang kalo org ckp mahal.. ko suker lah!! kang kalo aku ckp rm12.90... mesti ko sumpah aku kan???? HAHAHAHHA... aku teka rm40 bak adiah.... (konpem menang nih)

Ann Azies said...

huwah huwah huwah.. aku dah nampak dah baju ko tuh.. ijaw ekkk.. hehehehehehehehehehhehehe ko bisik la kat aku harga dia.. tak pun ko bagi je hadiah tu ke aku kuang kuang kuang..

aku rasa kannnnnnnnnnnn hik hik hik.. malah kabo arr rhege nyer.. KO TEKA.. berapa AKU NAK TEKA.. keh keh keh.......

azdra-azdra said...

ngoks tul ann nih.. aku tampo kang.. confirm aku letak jerangkap samar kat LPT nih.. masa on the way ko ke kuantan.. hehehehhe ko dah teka dah la.. ko nak aku sekeh ko brp kali?? aku sekehkan.. hehehehheh

JuJue said...

apaaa nihh...tak bagi abc. kan senang sket...boleh pakai dadu!
ni dakkk..

ermmm..52.85sennn...semeter.??
salah atau betoiii aku nak gak adiahhh!! krismessss...!!!

wehhh dah alang2 ko buat baju tangan pendekkk...apsal ko tak buat kan kain pon pendek samaa... huhuhu...leh aku pinjammm... kan kan kan...

farah amoi said...

aku nak teka...ak teka jugak...

mmm...harga kain x termausk tudung...
hehhehe....rm33...
harge asal dia rm35...tp ko mintak discount 2 hinggit buat duit tambang LRT


confirm betui...!!!
tuh my lucky number tuh!!!

farah amoi said...
This comment has been removed by the author.
isz_3707 said...

rm35!

mrsyusri said...

ha aku sibuk nak teka gaks....RM36.....he he he....

iswatie "colours of life" said...

aku nak teka gak Rm25 tuk kain ko...

nak hadiah...

 

Blog Template by BloggerCandy.com