Monday, December 22, 2008

..dan PEMENANGNYA adalah...

Sajet tet sabet tunggets esets yets.. Akets tamperts kengts!
HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA
Dah ada pemenang..tp aku open table lagiks.. So, selasa it is! Kita lihat saper yang kenaaaa.....
Muehehehehehehehehheheheheheheheheheheheheh

7 comments:

farah amoi said...

bahasa apo ni wei
ade jugak test..test

wei...tulang ang dah ok ke
biasa le tua-tuo ni
tulang mula mereput!
redha je laaaaa

Mama Hakimi said...

alaaa saja je tau....
cepat laaa cepat laaaa bg laa aku menang muahahahah...

happy2gether said...

Kak Fara, bila nak turun KL ni?nanti confirm blk ek? sbb takut kena pi sekolah utk orientasi ke apa ke...tensi gue sbb mtg 24hb ni baru confirm semua2 tu....sowwy mai x wat entry ting tong tuh...x smpt lah sejak anak 2 nih sbb pak jaimy pon asyik melekat jek kat notebook dia...time mlm2 express susu jek smpt tgk2 blog nih..huhuu..lutut dah ok ke?cian kak fara, aritu tulang blkg..."man, man" sikit ek?mai pon tak terbuat ngan syasya skang lasak banget cam boy plak..huhuuu

iswatie "colours of life" said...

suspend weihhhhhhhhhhhhhh

Mama Hakimi said...

cepat... sape pemenangnye... masa dh time utk pengumuman..

farah amoi said...

wei
its tuesday
mana pemenang nye
x sabar nak tau rege baju ko ni

wei..weiii
ko turun Kl lagi ke?

green apple said...

ko mandrem ke apa ni?

 

Blog Template by BloggerCandy.com