Wednesday, December 17, 2008

..i missed..

i missed....

1. My Husband!

The person that I know when we were closed friend. We were friend before. Then we decided to be with each other later. Since we both had face the loss and pain. Tie the knot a year later. How I missed the person that I knew afore. I missed him. Heaps! Really hope that he will be the person that I used to know. *sigh*

2. My 34 inch butt!

I miss my 34 inch butt! Later after giving birth to 2 child, my butt bagaikan di pam2 telah mencecah 43 inchi!!!!!! Tekanan perasaan aku! Aku kalau kurus..soper yer jer.. tak kurusnya… Sebab muka aku akan cengkung, tp butt aku masih mantap! Dan skarang butt aku telah berjaya dikurangkan ke 39inchi! Tapi still bergegar kalau aku jalan. Mencik!!!! Pinggang 29inch, punggung 39!!! Giler pelikkkk!!!!!!!! Muahahahahahahh!

3. My Single Life!!

Aku rindu zaman ini where everything is so simple and fun! No worries! No boundaries! No restriction! Nothing else matter!!!! Love the outdoor so much. And miss sports too. But then, aku tak akan dapat DUA anak yang tomei2 dan laki yang di panggil laki aku kannn!!!!! Muahahahahahahhahahahahahah

4. My Appetite!

I missed my appetite a lottt!! Giler aku rinduuu!!! Sebab sekarang nih terlampau bz sampai kekadang aku mkn biskut jer.. Tak pun goreng pisang. TGH HARI!!!!! Uwaaaaa.. Waktu bujang aku, dipenuhi dgn aktiviti makan. Try new food..new place..new ambience! Seriously! Kang kalau jenjalan memana npk kedai baru, sure kata huihhh kedai baru ker?? Kita gi serang dpt gaji nanti nak?? Feveret lepak ngan kwn2 kat Pizza Uno kat Taipan, mentekedarah pizza nipis yg sedap di makan begitu sajaaaa… Kalau gi supermarket, comperm aku borong segala makanan yang aku tgk sedap. Especially CHOCOLATESSS!!! Aku suka yang pelik2!!! Giler bestttt!!!! Pantang valentine, aku confirm beli choc Cadbury yg bentuk love2 tuh. Dulu masa couple ngan En Zaki, dia rajin pujuk aku ngan choc Cadbury RM1.20 itu.. Yang ada 4 bar jer. Tp sudah dapat memujuk hati aku yang rajuk. Cuba skang aku merajuk, jgnkan choc..dia buat tenging jer tgk aku nih. Cait!!!

5. My frens!!!

I missed lepaking with my frennnn!!!! Dulu kalau melepak, kalau ayam tak berkokok itu bukan namanya melepak. Sesedar bukan setakat ayam jer..malahan itik serati dan ayam serama turut e ho e ho e ho berbunyik suh aku and the gang balik. Biler dah kahwin, once in a full moon jer baru bley lepak ngan kwn2. Itu pun dah kena cubit2 ngan En Zaki, sbb dia dah nak balik. Then biler aku kursus ker apa ker, baru leh lepak balik. Tapi waktu kursus paling penat nak melepak. Hahahahahha penat wehhh.. Pack ngan jadual bagai. MencikKKK!

Nevertheless, I am blessed with my life now. Cuma tuh la...once in a full moon tuh aku akan tetap torkonangggg...uwaaaaaa especially yg no 1 tuh.. oohhh tidakkkkkk!! huhuhuhuhuhuhuhuh

0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com