Tuesday, December 23, 2008

..dan PEMENANG BETULNYA adalah...

Berikut ialah senarai peneka2 yang telah membuat tekaan..


Mama Hakimi said...
nk teka.. nk teka...
tp tekaan ku slalu xtepat.. nyampah tau..
teka jek laa RM45.. bley?

Miss Moon said...
meh aku teka ...RM 50 hengget . aku kadang 4 meter cukop kadang tak cukop ...sgt keciwa tauuuuuuuuuu kadang beli siap size semer ok tapi senteng ...tekanan aku

Mummy Alysha said...
aku pulak nak teka RM39.90 ringgit.. aku rasa kat sana murah sikit kot... kalo KL kompem tak dapat nih... muaaahhahahahh...

Ann Azies said...
hahaha aku teka rm25.00 lah.. hahahahha aku bab kain nih tak tau la.. tapi kann.. mana gambo nyer.. aku tak nampak pun.. main teka je nih.. keh keh keh

Kasih Aleeya said...
ko ni kan..ko tau tak kuiz ko tu buat org serba salah??? kang kalo org ckp mahal.. ko suker lah!! kang kalo aku ckp rm12.90... mesti ko sumpah aku kan???? HAHAHAHHA... aku teka rm40 bak adiah.... (konpem menang nih)

JuJue said...
apaaa nihh...tak bagi abc. kan senang sket...boleh pakai dadu!
ni dakkk.. ermmm..52.85sennn...semeter.??
salah atau betoiii aku nak gak adiahhh!! krismessss...!!!
wehhh dah alang2 ko buat baju tangan pendekkk...apsal ko tak buat kan kain pon pendek samaa... huhuhu...leh aku pinjammm... kan kan kan...


farah amoi said...
aku nak teka...ak teka jugak...
mmm...harga kain x termausk tudung...
hehhehe....rm33...
harge asal dia rm35...tp ko mintak discount 2 hinggit buat duit tambang LRT
confirm betui...!!!
tuh my lucky number tuh!!!

isz_3707 said...
rm35!

mrsyusri said...
ha aku sibuk nak teka gaks....RM36.....he he he....


iswatie "colours of life" said...
aku nak teka gak Rm25 tuk kain ko...
nak hadiah...

Dan pemenangnya ialah.....

*drum roll*

Takder saper yang menang.. Hahahahahahahahahhahahahahahahhahahh Sure korang caci maki kutuk aku cow2 kan.. hahahahhahahahahahahahahah Aku tahu..tapi aku dah janji iras2 pun leh menang kan? So macam nihlah...

4 meter kain = RM22.90!!!

Betullll..itulah harganya kain aku beli. Aku tak tipu. BAk kata org Pahang, bukan bida'ah! Hehehehehehhe Seyes..aku beli kat Pasaraya Ekonomi Ah Keng... hehehehhe So the close one to the price bought areeeee.. Sebab apa are?? Sebabnya ada DUA ORANGG!!!

1. Puan Ann Azies

2. Puan Iswatie.

Muktamad! Segala rayuan tidak akan dilayan. Sebab aku tahu mesti ada orang nak buat rayuan. Especially si kayu inchi tuh ngan tv plasma.. ahahahahhahahahahahahahaha Tahniah you guys.. Sila YM or email aku nama dan alamat ok.. Muahhssss!

Hadiah apa? Ada la..biarlah rahsiaaa... hehehehehehhe

5 comments:

Kasih Aleeya said...

cilakak tul si Ah Keng ni kan?.. aritu dia ckp kat aku rm39..skali ngn ko dia jual murah.. aku x kira..sbb Ah Keng tu dah tipu aku.. aku yg sepatutnyer menang!!!! ko x caya ko gi tanyer Ah keng tu skang..pegi..pegi...

Mama Hakimi said...

alaaaaaaaaaaaaaa xbestnye.. dh agak dh mesti kalah
pesal xckp gi beli kat kedai Ah Keng?

kalau tak konpom dh betul dh rege untuk ku teka... chessssss....

iswatie "colours of life" said...

yahoooo...lihatlah dunia...

saya menang moto!!!!!!!!!!!!

JuJue said...

ahhhhhhhhhhh ini tak adill!! ko tipu!!
mana adiah aku pah....!
aku nakkk jugakk aku nakkk jugakk cam kera dlm katun rtm dolu2...

Ann Azies said...

WEH.. AKU MENANG WEH.. AKU AKU.. HAHAHAH BETUL KE HARGA DIA CAM TU.. AKU NAK MAI SANA LA BELI SEKODI.. HAHAHA HORAY.. HORAY.. HORAY.. AKU TAK SANGKA TEKAAN AKU TU MAMPIR TEPAT.. HUHUHUU TERHARU CEQQ... HAHAHAHA

 

Blog Template by BloggerCandy.com