Tuesday, September 1, 2009

.the kopitiam in me..hehehe.

Ok.. enoughlah being a super duper devastating wife kan..

Let me tell u..another side of me.. hehehehe Saper yang kenal aku..dah confirm tahu aku nih gila2 hatta merangkap brutal dan kill 'em all punya person. Sangat reserve tau depsite all the ganas2 punya habitat..

Tapi deep inside me..aku sangat romantik tau.. sgt deep in thoughts sampai membuatkan rambut2 aku nih turut bertukar color sbb deep sgt kan.. kiranya aku nih romantik..lentik.. getik dan bermcm jenis tik lagi la.. Hanya orang2 yang pernah rapat ngan aku jer tau perangai aku mcm mana. So when I was cruzin the web and do some blog hopping.. I came across a few bloggers yang mengumpul pinggan2 nih. Ada yang mewah..dan ada yang zaman stori version. Which I loike.

Speaking of vantage from the previous post, aku tak lah hadap sangat vantage nih i.e the english theme. Before nih aku beli english theme nih..sbb my mom suka. So every where i go, tiap kali jumpa mesti beli utk mak. As for me, the vantage are kindda of something to have at least sekeping tiang pun jadik laa.. Price?? Ehem.. maybe sbb aku ahli nujum kut..tuh yang buat mampu beli kut. Furthermore, utk membeli satu set pun..membuatkan aku mengutip wang lebihan saku every month utk di keep aside in order to make my dreams come true.

Dan saya juga (tetiba jer saya), pengutip pinggan2/cawan dan seangkatan dgnnya yang lama.. walaupun tak canggih dan byk mcm koleksi orang lain. Akan diusahakan lepas ini, menerjah kedai2 apek gaks. Dan besan ku Moontok, jgn lupa mms kat aku yer. Takpun ko pakat ambik gambo..emel kat aku.. hahahahha

For a start..I hev as pic below. Saper yang dtg umah aku, mesti terkejut biler aku hidangkan air dalam cawan nih. Ada yang mengutuk dan tak kurang yang memuji. For me nothing else matter..as long aku suka kan? And guess what? This kopitiam set is me n kie's faveret cup and saucer.

*sigh*




p/s: Aku baru jatuh terduduk kul 4 tadi. Sakitnyaaaaaa bukan kepalaangggg!!! Dah lah tak jadik ke physio..jatuh plakss.. tolong2!! Tak tidur la aku mlm nih.. huhuhuhuh

3 comments:

Filla said...

ohhhhh i likeeeee... cantek... klasik... rasa mcm dok kat kopitiam lak...leh ler ko idang kat aku kalo aku gi umah ko yer....heheheh...

ila de cute said...

aku suka sangat...aku tak de set mcm ni, but i have 3-4 set aruah nenek aku punya...h

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

wahh hvery the kopitiam feel!!!
pastue buat roti bakar or roti steam...spread ngan majerin n kaya! confirm cam old town kopitiam :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com