Friday, September 11, 2009

.biskut raya part 1 dan pangai anak2.







Aku berjaya buat!!! Aku berjaya buat!

Last night pojek kuih raya dah berjaya di buat oleh aku.. Siler kagum. I hev 2 kids yang masih small dan nakal jgn cakap la.. Hehehe but I still can make it..

STARTS: 9.30pm

ENDS: 11.30pm


Sepatutnya kul 11 dah habis. Tapi aku buat satu dough untuk choc chip idaman kalbu aku. I've learned from my ex boss that, klu buat choc chip nih.. better simpan dalam chiller for one night.. utk better results. So balik kang aku leh terus cedok dan bake jer.


Alhamdulillah.. bakang aku tak sakit. Tapi aku ngantuk giler. Lebey kurang kul 2.30am, Izzah bangun meroyan suh bukak TV. Lepas tuh kekonon buat drama sedey, nangis sedu2 cam aku nih pijak dia. Kang aku pijak betul2 kang baru tahu. Jenuh istighfar. Kalau tak dah lama aku makan kaki aku nih.

Last2 jenuh pujuk.. kul 3 lebey..dia mau tidur..dan TV ditutup.. harus aku kuarkan TV dari bilik aku nih. Tensi aku.. Akibatnya aku ngantuk bagai nak rak. Sebab kul 4.30am dah nak bangun.. masak for sahur. Lepas sahur tak leh nak tidur laks, sbb Imie dah bangun.. Ngantukkkk!!!



ini nur izzah.. anak sulung saya.. lahir pada tarikh dan waktu yang sama ngan my 2nd sis.. nyah a.k.a haslin..yakni suka mengobak (menangis melalak waktu kecik) huhuhu



ini mohamad rahimie..anak kedua saya.. yang suka melalak gaks..tapi in slow volume..

p/s: aku ngantuk sangat nih. macam berada diawang2an sajorkk..



5 comments:

Mrs.Nury said...

bravo fara barvo....cayala babes.Aku sendiri tak tau nk buat biskut tu dahla tu my favourite.Nak beli memang susah nk cari kan.

Miss Moon said...

wey mung wak sarang semut ...auwwwwww sama la kiter laling wooooooooooooo aku pun buat tapi dah habih sebalang dikerjakan oleh sutan isk n yaya ...hahahhahaha

pstttttttttttt mantop tew gambo makanannnnnnnnnn bravo faraaaaaaaaaaa

ummu said...

salam,eii gerammnya.sungguh tergoda melihat biskut kegemaranku tuhhh...

sygDsyg said...

alooo kak fara, nape la mulut si izza tu gabak besau nau ... hihi ... ni musti mengeluarkan sore yg sunnguhhhh merdu gituk ... heheh sehari akak tk dgr sure rindu tahap gaban tuhhh ...

Unknown said...

terkagum aku sekejap!

sekejappp jerrrrr

 

Blog Template by BloggerCandy.com