Friday, September 25, 2009

.aku dah kejer daa.

Raya ke 4, aku dah start kejer. Padahal seriously raya tahun nih raya yang paling penat giler! Tak balik Ipoh pun. Tapi raya mengalahkan gi semua tempat. Even nak naik kejer tuh, aku masuk lambat..sbb seriously aku penat!!!. Tapi yang bestnya kejer raya ke 4 nih, org takder..kejer adalah kan.. tapi tak kosa aku nak buat. Jadinya aku leh buat sesuka hati aku jer.. Khatam youtube Nabil Raja Lawak semua minggu.. then aku layan games.. dan lunch hour aku tidur depan kaunter. Hahahahahaha

Lelater la aku citer pasal raya. Maleh benar rasanya.

So smlm, masa aku nak gi kejer.. Izzah melalak nak ikut.. sbb dia dah mandi. Pakai baju lawa. Owh anak2 aku semua pakai baju lawa tetiap ari..pagi petang siang malam.. Takperlah..namanya pun raya..

Tapi semalam sbb bawa Izzah.. sepatah haram aku tak leh buat kejer.. Kawan MZ laks datang dari Klang.. balik kejap tengahari.. Bawa gi makang ikang pating. Temerloh..Patin.. Sinonim la kan.. Then lepas dia balik.. aku masuk kejer balik..smpi la ke petang..

Belakang aku?? Jangan cakap la.. Giler sakit berdenyut2.. Tetiap malam letak yoko2.. Makan celebrex..makan panadol.. giler sakit.. Tak sabar nak gi physio 8hb nih.. It helps a lot..

izzah and ummi


tembam pulaks izzah biler buat rambut camnih..

Ok.. sebelum apa2.. aku explain.. Izzah ini anak kandung pure aku.. Jangan di tanya muka dia takder iras muka aku pun.. Even Imie pun ada sikit2 jer iras aku.. the rest.. semua ikut MZ.. walaupun dia dark brown.. ehemm.. tapi sesungguhnya Mr Juki mmg Jepung Color Dark Brown tau.. hehehe

Aku belum ambik family potrait lagiks.. Nenanti ler.. Aku penat.. hehehehe

4 comments:

Miss Moon said...

fara jangan tiba tiba org ingat nko kidnap anak cina mana dahhhhhhhhhhh hahahahha

Ms. Omey said...

hi, 1st time singgah cni while blog-hopping.salam kenal & slmt hari raya :)

-:- said...

...muahhahahhaha
alaa...dah nak buat camne

x mo ikut muka ang !

Lenny said...

erm.. takper fara.. aku memahami..

anak2 aku cuma ikut aku part idung jeee... kemekkkkkk!

lain.. seme ikut daddy dier.. cian aku kan..

 

Blog Template by BloggerCandy.com