Monday, September 14, 2009

Tak berapa nak ada mood. Hehehehe.. Tengah main Diner Dash.. leh plaks rasa lapar tgk dia orang makan.. Apa kah?? Owh raya nak dekat. Tapi persiapan raya dah buat? Hehehehe Alhamdulillah..manage to grab 2 helai baju utk anak2. Oklah tuh. As for me n MZ, kami pakai jer baju tahun2 lepas.

Ok jer. Redah ajer. Hehehehe.. Raya tahun nih kami beraya di Temerloh. So sesaper yang pulang beraya ke area timur. Sila hallooo aku yer. Tak perlu call. Seru jer nama aku... Faraaaaaaaa... nescaya hulu hati aku akan meremang remang ...oohhh itu tandanya ada orang seru nama aku.. Aku nih takut jer raya awal. Kang bulan merah sos maggi dah terlancar.. haruslah aku gi beraya tak best sebab sakit senggugut. Caitt! I dun like..

Aku dah mula terima hakikat utk beraya di sini. Kakakakakakakka Bukannya aku tak suka.. But since I seldom seemy parents, it does break my heart when it comes to raya. Tambah pulak last week aku anti lagu raya.. Habis aku hamun jangan pasang lagu raya kat bebudak opis nih.

But just now, my mom called yang mereka semua akan datang raya kedua ke Temerloh. Champion!!! I like it so muchhh!!!! Alhamdulillah.. Aku bersyukur mendapat keluarga yang memahami.. Walaupun sebab utamanya nak tengok cucu lah kan.. Be it, aku tumpang juaa.. heheheheh



ini raya tahun lepas tapi adik aku yang kat Sarawak tuh tak beli for raya.. raya kelima baru balik which aku dah balik ke Temerloh.



ini dia adik bujang aku..masa nih kat KK kut.. aku lupa..dia mms kat aku..


p/s: Can't wait for raya kedua..yeaaahaaaaaaa


0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com