Thursday, September 10, 2009

.my new croc.

Sangat tak sesuwai kan.. biler asyik upload gambo makanan jer.. Itu menandakan.. bulan posa yang sekali dua makan nih, tak bermakna berat badan aku makin kurang. Aku makin gemukkkk!!!!! Gumuk macam panda mutant!!! Tension aku! Semalam gi physio kan, berat aku increase giler by 2kg!!!! Tekanaaannnnnnnnnnnnnnnn!!!!..

Sudahhh.. Sudahhh.. Sudahhh..

Oklah.. oleh itu saya tidak mahu mengupload gambo makanan lagiks.. Semalam makan ikan masak kicap pedas berdengung..which aku tambah nasi smpi 3 pinggaann!!!!!.. Badigol soot tull.. Dah la elok aku berbuka posa tuh.. baru jer makan kurma separuh.. Izzah telah membasahi tikar buluh aku ngan air kencingnya.. Suda extra loading laaa.. Kena plaks tukar pampers merangkap mandikan dia terus.. Tapi itu tak mematahkan selera aku nih.. Dengan alasan, aku pening..kena makan...huhuhuhuhuhuh

Jadinya dgn ari nih.. Saya mau makan nasi sikit.. kuih banyakkkk.. Hahahahahahha iyerker?? Leh caya ker??? Aku pun tak pastiii...uwaaaaaaaaaaa

Hey! Apa yang aku merepek daaaaa....

Hehehehe Walau apa pun.. aku sangat berkobar2 biler MZ balik, dia dengan bangganya berkata pada ku...

Yang, saya beli sesuatu utk awak..Nah..

Cenggggg.. dia campak kat riba aku.. Campak okkkk...heheheheh I opened the bungkusan.. Guess what I got.. A Croc slipper.. Seyes Croc.. Excited giler.. Tapi sekali aku tgk.. slipper Jantan ok.. I repeatt.. slipper JANTANNN!!!..Size 10!!!! SIZE 10!!!!!

Seraya dengan itu, aku berpk.. Laki aku nih ingat aku nih jantan ker?? Ker dia dalam proses menjantankan aku?? Ker aku dah memang ada hormon jantan??? Nak tengok ghuper kasut tuh macam mana??? Siler scroll ke bawah...


*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



croc size 6..dah tukar time nih..


Tapi tulah.. at least dia belikan.. Tingat jugak kat aku... Dia pun ada satu..tp kaler lime green..

3 comments:

iswatie "colours of life" said...

neuh tau scroll down...panjang nak mampus...

wah....dah ada scutes la....aku pun tokei crocs gak...hahahaha

JuJue said...

bukan dia taktau yg ko tu bukan jantan..cuma dia kompius.

Miss Moon said...

gilors size 10 tew terus anak anak nko ley wat masuk kolah jadi sampan ahahahhahahaha .

kie sngaja beli hok tew ...nok bagi sama ngan dia punya sipar

 

Blog Template by BloggerCandy.com