Thursday, January 8, 2009

..suka korang yer aku buat quiz2 nih..


Nampak gayanya..biler aku buat quizz..korang memang alert giler..sampai sanggup mengrefresh page aku nih berkali2..syabas beteh..I loike..but then 2 orang telah menghantar hantaran hati kepada aku..and the pemenang yang menang tiada yang lain melainkan memang menang semata-mata ialah:


1. Puan Farah (aku letak nama dia dulu..sebab dia ym aku..dan send tru ym)

siap ambil using camera lagiks..


yer aku tahu puan farah..blog aku mmg best! mantap! malatop!!!



2. Puan Emelda (nih my fren dari sekolah rendah sampai la sekarang..


Siler ym or emailkan aku alamat kokorang yer... linda..ko belum bg aku lagi alamat kat aku.. hehehhehehheheh..bagi aku habis azab siapkan akaun nih dulu yer..nanti aku pos.. aku owe ann ngan watie lagiks..tp tunggu jer yer.. jgn terperanjat klu tetiba muncul jer parcel kat opis korang nnt..hehehehehehhehe

2 comments:

JuJue said...

hoiii!! aku ni selaku reader yg ker 1777 & 1779 ko nak bagi haper? letih jari jemari ku asik nak refresh la.. nak kuar masuk tutup bukak blog ko! tiba2 sampai kat 1778 bleh plak kerasss bodoo..tak gerakkk cam haram jadah!! per kejadah nyer?

i dont care bebeh! hantaq jugak gua adiah!

bagussss...tepon canggih2 blake. ahhh len kali pakai nokia e90 MACAM AKU! baru internet laju! kentut tak abeh kuar...web semuaaa dah kuar abeh tawwwwwwwwwww...

iswatie "colours of life" said...

wah semua mobile dah nih..x acik la....nih nak suruh laki aku godek2 hp aku tuh blogging fr hp ja...

tp x sanggup nak tgk bil la...mau laki aku suruh byr sdr....

aku tunggu yer hadiah moto aku tuh..sy menang moto....

 

Blog Template by BloggerCandy.com