Monday, November 24, 2008

..plan utk suprise laki..

Fes of all, AKU DAH SETTLE KEJER URGENT! Dan suda pun dihantar melalui email TODAY! Yahoo! Yahoo! Yahoo! Yada! Yada! Yeda! Yeda! Yuhuuu!


Ok. En Zaki's bday is coming up this Dec. By Birth Cert, dia lahir 2 January 1977. Tapiknya, biler aku kahwin ngan dia rahsia sudah terbongkar. Diberitahu oleh Mak Teh, makcik En Zaki that his real birthday is 27th Dec 1976! Tapiknya org dedolunya kan register lambat. So alang2 they all put la 2 January! Apa ke kesnya lahir lain, register lain kan. Tapinya dulu beritahu kat Balai Polis. So takut kena marah alkisahnya. Hek eleh..kata PIL aku nih gangstar Kg Dusun.. keturunan Datuk Bahaman..Husin Agung.. Belasah la polis yg tak nak terima report tuh kan.. hehehhe lepas tuh merengkok seumur hidup kat lokap.. Aku pun tak kahwin ngan En Zaki.. lepas tuh tak dapat la aku anak2 yang kiut miut..lepas tuh aku pun tak lah koyak rabak bagai.. lepas tuh.. ehhh..berapa byk lepar tuh daaaa....hehehehhe


So for his present or bday gift, I am planning to get him TOOL SETS! Yer anda baca betul. TOOL SETS! Sila jangan betulkan monitor anda. Ianya betul. Sebab apa? Sebab En Zaki minat semua Tool Sets kejadah ini... hehehhehe


When I browse down the internet, I came down with this gadget god knows for what. Hahahahha Sajer jer. Sbb En Zaki memang nak beli benda nih dari tahun ke tahun. Tapi tak pernah beli pun. Even it is not in the wishlist. Sajer lah tuh, nak mengabiskan duit aku. Hint2 konon! Muahahhahahahahahah


Cooper Tools® 70 Piece Socket, Wrench & Bit Set
Ace Hang up Tool Set

Yang fes tuh nampak macam mantap kan! Giler canggih. Brand cooper ini ok ker? 2nd pun ok. Brand ACE. ACE Hardware yang ada kat Ikano tuh.. Tapi ada hammer, tape, level bagai. Semua benda tuh dah ada. Sbb sekali ngan drill Black & Decker kami tuh dah lengkap semua. Tp convenient leh gantung. Umah kami nanti, InsyaAllah ada bilik untuk tujuan letak tools, minyak engine, absorber bagai. Tools pun ada bilik daaa... Hahahhahahah dah kahwin ngan laki pomen kan. So far Alhamdulillah, kami tak pernah hantar kereta gi servis. Sebab En Zaki leh buat. heheheh Jimat kos pentadbiran.

Sebenarnya it is easier for me to get something else for him. Sebabnya tools2 nih, aku zero knowledge about the quality. Dan yer En Zaki mmg arif lagi bijaksana pasal tools2 nih. Kira otai gaks. Pasal brand mana yang baguih..quality mcm mana. Macam aku, aku beli jer wrench cap tongsan. Senang. Hammer kat kedai RM5. Senang. Tapi lepas tuh kepala hammer tuh pun tercabut. hahahahahahhahahahaha..

Untuk bagi baju bajan nih, aku dah meluat. Sebab every year aku bg baju untuk bday n anniversaries. Lagi2 renoma..lagi2 dockers..lagi2 renoma lagik.. Huwarghhh letey! So thought of buying him shaver. Murah sket. Bg jer yang shaver yang ada kipas kuar tuh. Baru 5 hengget. Lepas tuh ngadu laki hitam lepas tuh compang camping.. HAhahahahahahhaha barua! Giler punya bini!..Tapi bini inilah yang laki aku suka, sebab ada ummppphh!! Auww! Tak kosa mak! Hahahahhahahahahha

Minta maap aku baru lepas tensi buat report. Harharharharharharhar. Giler pompuan nih. Tapi tulah, walaupun idea aku mantap..camner laks aku nak gi beli menate nih? Haruskah aku suh kakak aku yg kat KOTA DAMANSARA tuh beli.. Auuuww! Sure kakak aku berbunyik seperti ini. TAK YAH LA! CAMNER NAK BG? MALAS LA.. Harharharharhar i know u really well nyah.. hehehehhehe

So macam tulah planningnya. Kalau si Azie jadik buat, aku ingat nak suprisekan kat situ. Bleykan Azie? hehehehehhe Lagik satu..hehehhehe kenapa aku mention dalam blog? Sebab En Zaki tak baca blog aku. Hahahahahahahhahahah

3 comments:

Filla said...

ko ni... kalo aku ler bday aku..aku dapat tukul..mmg aku tukul balik pala org yg bagi aku tukul tuh..hahahahha.. tgk gambo pon aku dah ngeri..tp bebaloi ler kalo laki ko mmg pencinta tools kan..hahahah.. harus dia tekinja2 dpt adiah dari ko..tp confirm dia buat lek2 kewl ar dpn ko kan?hahahhaha.. gi beli skang gak!!! pepandai ler ko nk kaber line kan..hehehe gud luck!

Unknown said...

ahhh takyah susah2...tools akid pon byk...bersepah2.. last2 bapak dia kasik 1 tool box untuk anak dia. tiap2 malam anak aku pomen keter.. jadikk kalo ko taktau beli yg mana ko beli jer yg cam akid. senangggg..anak2 ko pon leh guna. tak bahaya..kan kan kan..

ko nih...suka ler ngate laki ko gerhana.. dah tuhh apsal ko tak kasi jer fair & lovely. kot nanti ko yg tak senang hati..ko kan dengkii mana leh tgk laki lebih dr ko.. tp yer lah... kita kan dewa dewii dari kayangan..harus lah bini over dari laki kan kan kan..

happy2gether said...

waaahh kak farah, kira En.Zaki ni ala2 handy manny ek?ehehhe...suka bab2 bertukang nih ek? mai pon suka laki yg terror benda2 nih, tak yahlah suh org godek2 kalo benda rosak ke kat umah..ehehhe

semoga berjaya me'nyuprisekan' laki, chaiyok2, mai pon kdg2 dah xde idea nak wat apa kelainan..bole consider ni utk tahun dpn...ehehhe

 

Blog Template by BloggerCandy.com