Monday, June 21, 2010

..lepas menjadi balaci..

Pernah tak terjadi apabila kerja mengerumuni diri anda.. to the extend ko blur nak buat apa?

Owh right now inilah yang terjadi. Been haunted of big loads of workloads. Tapi aku dah blur, so kena pura2 take five gaks... Konon pura2..padahal memang nak mengebreak manjang... heheheh

Ok. Nak sambung buat kerja. Kang nak pray. Nak sambung mengebreak. Nak buat kerja. Nak calo gi income tax. Kang kang aku terkangkang di tengah jalan.. baru aku tahu.. hehehehe


p/s: Gambar tiada kena mengena ngan cerita. Tapi sekarang tengah demam world cup. makanya aku upload la COKE aku yang ltd edition nih. Abaikan tahap sawang yang beranak kat COKE nih yer.. ini World Cup Coke 2002 ngan 2010.. 2006 takder sebab aku tengah sarat bawak Izzah dalam perut. Masa Materizzi tanduk dada Zidane, aku tengah menahan contraction. Lepas jer penalty, Mr Jukie mengejarkan aku ke PPUM untuk aku beranak. heheheh... Iyer My 1st Doter adalah baby world cup. Ole! Ole! Ole! Ole!



2 comments:

Lenny said...

uiks.. ko kumpul ek coke limited edition tuh? terrer lah..

azdra-azdra said...

len: aku bukan setakat kumpul ltd edition.. aku kumpul coke.. hehehehe

 

Blog Template by BloggerCandy.com