Wednesday, June 23, 2010

.. anak teruna saya..

Hari ini saya nak cerita tentang anak teruna saya.......



ini anak teruna saya... namanya Mohamad Rahimie.. Imie for short.. tetapi kadang2 biler saya marah.. saya panggil nama penuh dia... pic was taken during raya haji last year at my PIL. yang terkangkang kat belakang atas kerusi tuh adalah anak dara saya.. siler abaikan...


amacam gaya ini? taken in SR somewhere in last year..amacam? romeo tak imie? ada harapan jadi menantu sesaper tak? macho kan rupanya.. walaupun kepala dia agak besar sikit.. tapi kepala besar itulah yang membuatkan dia nampak macho.. tambah ada dimple..leh cair hati ini tau... muka kena ganaz sikit....barulah jantan kan? auww...




ini pulak brocolli.. yang dibeli masa gi Cameron hari tuh....
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+


ini pulak rahimie.. errr ngan brocolli itu...


p/s: muka jer ganas.. tapi dalam hati ada taman de..


4 comments:

iswatie "colours of life" said...

imie time bb muka mcm pompuan..jambu...but dah besaq br nampak handsome

azdra-azdra said...

watie: a'ah.. mmg hensem..tp penakut ya amat.. brocolli pun takut..

Miss Moon said...

wey apa kaitan imi ngan brocoli akakkakakak dia takut ke

hahahh Imi jgn takut kat brocoli tau sebab awek imi si yaya suak brocoli akkakakakka

azdra-azdra said...

moon: mmg dia takut.. aku nak ambik pic brocolli tuh pun dia dah jebik... hehehehe... dia tuh klu aku baling kentang yang cambah tuh pun takut.. hahahahahaha tp klu tgk citer hantu.. tak pulak takut.. confius anak teruna aku nih..

 

Blog Template by BloggerCandy.com