Friday, June 18, 2010

..i hate you!!!..


Aku tak suka buku nih.


Sebab dia bagi aku heart palpitation! And buat aku nangis biler anjing Singer tuh mati. Leh pulak bagi nama anjing jenama Singer. I know I know. Si Spark nih tak tahu pun ada brand nama Singer. heheheheh

Actually it is a very good book. No wonder si Diana Green Apple nih giler akan si Spark nih. Dia punya detail.. Voila! Memang aku duk bayangkan si Richard nih pshyco ya amattt.. But yang tragisnya bagi aku, surat Jim tuh. Awal2 dah kasi aku bergenang air mata.. then relate laks ngan Singer tuh jadik cam Guardian tuh..

Aku tekanannnnnnnnn kalau baca buku camnih.. Aku leh imagine laks ada orang stalked aku. Yer aku memang poyo. But what's the point of reading kalau ko tak imagine yang writer tuh tulis. Tapi serius. Aku tak leh baca buku yang banyak emosi. Setakat romance tuh tak per..

Dush!

p/s: Aku tahu, I maybe the last person on earth yang baru nak baca buku nih. But altogether, I love reading this book.. but the ends I felt like burning this book.. coz' you know what? I dun like to be vulnerable at all. Eventhough it is temporary. Tapi aku tak suka k... uwaaaaaaaaaaaa


4 comments:

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

hahaha it seems u r not the last person then coz i havent read it aswell...hehehhe

means that the book really good la siap tinggal impact mendalam kan :D

happy2gether said...

Kak Fara...rajin Kak Fara baca buku ek..Mai x penah baca buku ni lgk...leh kita tukar2...ehehe tp Kak Fara dok jauh benor..eheheh...rindu kat Kak Farak & dunia blogging...maleh bebenor skrg nih...huhuu

azdra-azdra said...

verde: really? sib baik tak jadi the last person... heheheh a gus writer produce a book that give a big impact on reader i guess.. hehehe

mai: tulah.. jauh tapi dekat di hati.. tulah asyik update fb jer.. meh update blog laks.. heheheh okeh gaks tuh tukar2.. when u r in phg.. let me know k.. so we can meet up kat r n r temerloh ker? hehehehe

Diana Ishak said...

ye, aku mmg gila ngan NIcholas Sparks. Tapi aku lom penah baca lagi The Guardian ni sebab tgk belakang macam citer poasal anjing. Aku kalau dah masuk bab-bab binatang ni memang payah nak emo.

 

Blog Template by BloggerCandy.com