Sunday, May 23, 2010

..sesekali ku rasa teringinn..

Jam ini yang membuatku tidur tak lena.. mandi kerbau.. makan bersepah...

Best kalau dapat jam ini, tapi bukan dari duit aku. Hehehe.. Kalau ada orang belikan lagi mantap!

Owh aku sebenarnya nak cari jam yang pompuan sikit. End up, aku hooked on this watch. Giler! Tolong la fara.. anak dah 2.. engko bukan muda lagik. Carik jam feminin sikit bley tak? Nih dah lah jam jantan.. oren laks tuh.. Macam la ko cerah sgt nak pakai jam oren. Ingat comel?

But.. ada aku kesah ker?

Kakakakakakakakkaka Aku hint2 menatang nih kat Mr Jukie. Dia kata buruk, huduh dan lain2 lagi. Asal aku hint jer, ko kata buruk.. Asal aku hint jer, ko kata buruk.. Apakah? Sebenarnya ko jeles kan. Ko tak leh pakai jam kaler oren kan?

Pelempang sekalik!



Dah la ada satu website nih offer rega yang cukup dinamik! Perlukan di rembat sendiri? Tapi aku kedekut. Tak mboh nak beli ngan duit sendiri. Kalau handbag takper. Hahahahahahha Mamps la! Tak leh dah nak beli handbag. Kalau nak beli gaks, siler beli handbag RM10 jer. Oklah tuh buat ubat ketagih. Dah overspend on handbag tahung nih...


p/s: Jujue, ko jerlah beli jam nih utk aku. Ok? Hik!

0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com