Thursday, January 13, 2011

..stress itu adalah hakiki..

Stress..

Saperlah tak stresskan.. kalau tak stress, confirm jatuh status gila. But yang membezakan adalah how kita handle the stress.. Walau macam mana pandai pun orang tuh handle the stress, confirm tak lama tahan kalau jumpa orang bingai yang tak paham2 walaupun dah di explain berkobar2 sambil kaki tangan angkat!

Ingat faham lah. Ghupernya tak faham. Aku nih banyak kejer bingai! Ko ingat aku nak layan kebingaian ko tuh jer? Owh no.. nehiii.. banyak kejer lain...aku nih macam nak pecah kepala wat kejer.. ngan server bingainya.. Ko rasa nak suh aku layan.. ko layan sesorang dulu.. Aku banyak benda lagik nak pikir...

Ya Allah... berikanlah aku kekuatan untuk aku menghadapi dugaan ini... bagilah aku kesabaran supaya aku menjadi seorang yang profesional dalam menangani hal2 yang remeh temeh ini.. janganlah kau ambil sisa2 kesabaran yang masih ada ini.. kerana aku takut aku akan mengelar tayar kereta dia...

p/s: Aminnn... Just hope that I'm still sane till end of the day....

0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com