Thursday, January 27, 2011

.. bila aku pakai celana..

Heheheh.. tajuk sungguh tak senon betul...hehehhehe.. baru leh bernafas sikit.. if not sakit jer dada nih biler nak bernafas.. umpama mimpi dalam mimpi bernafas menggunakan pisau.. sangat perit.. ekceli.. semalam dah mula kejer dah.. suppose cuti balik ari nih.. tapi biasalah biler tinggal opis lama.. aku mulalah kena sawan kejer yang melambak..

{cait!}

So tekak sangat tak berkhasiat buat sementara waktu.. Semalam ajak Kie dinner kat luar at 6-ish.. niat hati nak makan pedas2.. ghuper2nya lagi hampes dot com pulak rasanya biler apa yang di makan semua rasa macam basi.. arghhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!




So biler tekak pun turut tak berkhasiat.. maka haruslah berimaginasi yang bukan2.. drooling over something yang memang dasat sedapnya.. eventhough it's a simple dish.. macam nasi ngan ikan masin jeruk goreng ker.. perah asam limau atasnya.. perghhh meleleh sey.. tapi aku end up masak Gulai Lemak Ikan Sardin Cap Ayam!


Pernah try masak Gulai Lemak Ikan Sardin dalam tin tuh? Aku kahwin ngan kie la baru tahu adanya menu nih.. Caranya simple.. macam kita masak gulai lemak tuh.. bezanya.. kita letak ikan sardin dalam tin tuh.. together dengan sos2 nya..

Sedap wa cakap lu.. tambah aku memang tumbuk cili padi 10 bijik! Ambik ko.. berpeluh aku.. tapi barulah ada selera makan.. aku dah la tak makan proper for the last 3 days.. aku cuma makan roti bakar cicah nescafe jer..tuh yang kebuluq tuh biler dah sedar diri.. hehehehe Walaupun nasi tak byk makan..tapi adalah improvement..if not memang tak lalu nak makan..

p/s: Tak berapa nak betul lagik.. nak makan ubat.. kepala ada sikit weng...


0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com