Wednesday, November 3, 2010

..yerlah yerlah aku update la nih..

Yerlah aku update la nih En Ijannnn woiiiiiiii!

Hahahahahahhahahaha

Giler tegar pembaca blog aku yang sorang nih.. hehehehe Single but not so available tau.. Hahahahahahahaha.. Gigih suh aku update blog puluh kali kejap.. sampai aku tak tahu nak bagi alasan apa ntah.. semua dia bantah. Aku sepuk kang..

Hehehehehehe

Oklah aku update pun sebab aku dah bosan tengok kejer nih.. Sesungguhnya mood utk bekerja di sini adalah tidak ada. Yang buat masih stay adalah kawan2 yang sekepala jer.. Otherwise memang mood aku dah ke laut dah.. Baik mencandat sotong dari buat kerja ini. Tak pun pergi main kapal layar di Monsoon Cup nih lagi baik. Perghhh ada hati main kapal layar, ko nak mengapungkan diri pun tenat.. ada hati main kapal layar... Tak agak2.. kalau yer pun ko bosan kan.. janganlah smpi nak main kapal layar.. main la konda-kondi ke.. main masak2 ker.. main polis sentri ke.. at least klu kena tembak, leh idup balik.. Kalau main kapal layar, tercampak ke laut ko ingat leh jadi Rose dalam Titanic tuh??? Terapung gitu jer.. Takdernya.. Confirm piranha datang melanda..

Errr.. Piranha bukan kat Amazon ker? Ada ke kat laut?

Apa cer? Aku dah blur blur ikan nih.. Lagi sikit nak jammed.. Huhu

Oklah aku nak ngadu hal nih.

Seperti yang diketahui umum, muka aku taklah canteik macam orang2 biasa.. Muka cantik.. tapi permukaan muka adalah tidak seperti jalan yang baru lepas turap.. Iyernya more tuh jalan2 bongkah yang perlu direpair di sana sini.. Owh jangan kata aku nih tak usaha.. tak jaga muka dan lain2..

Tapi muka aku cepat immune ke atas sesuatu product.. Yakni kalau aku pakai sesuatu product, sekejap jer dia punya eloknya.. Lagi satu problemo adalah ACNE! Bukan sebarang ACNE! Tapi jenis yang tumbuh seketul jer tapi ada 6 beradik dalam satu bongkah. Kalau ACNE satu bongkah nih timbul.. dia punya bengkak.. masyaAllah sakitnya.. aku nak bercakap.. makan pun sakit.. Selalunya kat dagu jer.. so kalau timbul tuh, confirm dagu aku pun membengkak seolah2 memakai BOTOX yang telah difiraunkan...

SAKIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kekadang memang tak dinafikan aku dengki tengok muka orang yang tak banyak prob.. Especially mereka yang ada ACNE yang ayu2 jer.. comel jer ACNE yang ada kat muka orang.. Tapi cuba tang aku, yer sebongkah itu jerlah masalah aku.. Tapi bongkah yang umpama bongkah ais di lautan antartic masa zaman Titanic tulah yang menjadi agenda bulanan aku..

Sakit disebabkan bongkah tuh satu.. Sakit hati satu.. Sebab dah banyak ubat mengecut rahim ACNE tuh aku guna.. dari yang mild.. sampai ke SUPEEEEERRRRRRRRRRR POWERRRRRRRR (sebut guna cara iklan Super Power yer anak-anak).. tapi macam tuh la... memula tuh effective la jugak.. tapi lelama dia immune dah .. aku kan ada unsur2 penyakit Blood Disorder.. so aku tak leh stick kepada satu2 ubat dalam jangka masa yang lama..

Giler noks! Benda bongkah nih leh buat aku tensi ok. Sebab kalau dah sampai nak bercakap pun sakit.. makan pun sakit.. tambah pula kalau bergurau ngan anak2.. tiba2 terlepas kaki ke tangan dia orang ke bongkah nih.. Confirm aku Uwarghhhhhhhhhhhh sambil menangis..Leh bertukar menjadi Mummmbraaaaaaaaa dalam citer Thundercats. Sib baik aku Umizaki Naruto.. Macho sikit.. (hahahahhaha nak gaks sebut nak zaki di situ.. i lap u yang so strong)

Nak suh aku makan ubat perancang ACNE??? Citer sikit kat aku ubat apa yang paling strong?? Collagen?? Molegen? Gen2? Gen gen? Sampai aku muntah mengeluarkan 3 color berasingan yang dimulakan ngan color cyan, lemak ketam dan color oren kebataan..lalu memberi seribu jumlah perasa yang di mulakan rasa lemak longkang yang telah distimkan..

Uwarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!

p/s: Cadangan anda semua dalam hal ini amat saya hargai dan hanya Allah yang dapat membalas jasa kalian...

1 comments:

Ijann Hj. Marzuki said...

Aku suka! Aku suka! Hahahaha... :p

 

Blog Template by BloggerCandy.com