Thursday, November 4, 2010

..i love babies stuff..

Habislah aku nih.. Start jer citer pasal nak baby kecil.. meh sini aku nak story once upon time in Temerloh 5 nih...

Ekceli peristiwa ini berlaku biler colleague aku sedang preggie dan dia dok tanya aku website baby apa yang best.. So aku bagilah a few url yang aku selalu beli baju anak2 aku.. Dia pun sibuklah croozing tengok apa yang best and what's not. Justeru membuatkan diri ini turut terjebak, walaupun masa tuh tak ada isi benda dalam perut aku ni.. Yang ada adalah segerombolan ta*k yang tak mboh keluar walaupun sudah diteran seteran mungkin..

Huh! Sembang ta*k! Muehehehehe

So biler aku dok croozing the url.. Aku turut terjebak membeli jua.. padahal aku bukan pun preggie.. but couldn't resist buying it.. coz' it is to cute to resist.. Berapa banyak resist daa?? Kekadang beli sampai 3 4 pasang rompers.. socks.. sampai aku suspect yang aku mempunyai satu syndrome di mana ia melibatkan urat saraf kat pala otak aku nih..




Sebab apa aku beli?

Sebabnya aku geram! Masa aku dok ngandung Izzah dan Imie orang jual barang online nih mana ada sangat orang menjual.. Murah2 laks tuh.. dan dalam kadar yang sangat banyaakkkk!.. Huh giler aku tengok tau. Tak tahannnnnnnnnnn!!!!
Aku siap dok hasut kawan aku nih suh beli. Hahahahahahhaha Aku yang naik sekali membeli. Padahal takder kena mengena ngan aku pun. Tapi ada gaks benefitnya.. Saper yang bersalin, aku bagi satu. Satu jer. Tak leh banyak. Aku dengki! Muahahahahahahahaha


Lagi satu pasal bedung nih.. Dulu aku beli napkins jer lebey.. Lepas banak, ambik ko.. tak muat napkin tuh.. Sebab anak2 aku kuar semua rangka besar.. Semua jenis yang kuar merabakkan *tet* umminya.. Dalam sebulan jer leh pakai napkin.. Then biler masuk 2 bulan.. tak muat.. terpaksa la pakai kain batik! Kain batik okkk!!!! Then tengok bedung2 yang chomelicious nih.. membuat aku geram justeru mengeluarkan estrogen yang boleh menimbulkan urat2 lalu bertukar menjadi Hercules!

Apa kes Hercules??

Hello! Aku main game Hercules smpi habis tauuu.. sampai jumpa gergasi pada last stage tuh.. menang ok! Menang!!!!!! Huh psycho! Hahahaahahahahahah Tetiba citer pasal Hercules.. Ntah hapa. Apa Linkin Park pun aku tak tahu.. Owh sebut pasal si Linkin nih.. Lagu catalyst macam hampehs! Hampes dot com! Jelas ternyata feng tau nya!

Aku dah merepek dah. Baik aku stop daripada aku merepek dengan lebey jelas lagik..

p/s: Aku ada 4 rompers in hand, 4 pasang Socks.. sib baik aku tak terjebak beli bedung tuh.. mueheheheheheheh


6 comments:

Miss Moon said...

fara aku nak url nih ....

jom fara aku pun dah kepingin nak baby nih auuwww kiter beli dulu sediakan brg then awal tahun depan acara menabur benih ...ley kiter pregy sama sama auwwwwwwwwwwwwwww

Ijann Hj. Marzuki said...

Aku suka gak... Tapi aku tak der baby... (v_v)

Unknown said...

apalagik ...proceed la...anak2 pun dah besaq..kekekeke..

aku yg bedung tuh aku beli selai ja....yang hani n ichlas ada lagik..tu pun anak aku br 14 hr dah x mo bedung pun..main bedung kat hosp n 2-3 balik ke rumah..lps tuh anak aku melalak..x mo bedung...baguss...jimattttttttttttt

azdra-azdra said...

moon: okeh nnt aku roger..

azdra-azdra said...

ijann: apa lagi.. ko tuh dah wajib kahwin dah tuh...

azdra-azdra said...

watie:tulah ingat nak proceed.. tp laki aku plaks tak nak...huhuhuhuhu

 

Blog Template by BloggerCandy.com