Wednesday, November 3, 2010

..Tag: Mimpi Paling Bodoh

Huh rajin betul aku hari nih.. Confirm dapat markah pull mark untuk appraisal nih.. Muahahahahahahahhaha

Tag dari Puan Moontok ku...

Moon, kalau ko dah kurus sok.. aku nak peluk saper nih? Takder saper yang boleh dipeluk kalau semua orang sudah kurus.. takperlah sebab aku lambat kurus.. aku peluk diri sendiri jerlah.. huhuhuhuhuhuhuhu

1) Mimpi paling bodoh setakat ini adalah :

Kalau aku citer pasal mimpi bodoh aku.. Pendapatan aku adalah semua mimpi2 aku adalah bodoh belaka... Sebabnya seolah2 bukan mimpi.. its more to Cerita tengok kat Movie ker.. DVD ker.. VCD ke.. Drama ke.. dan akulah PELAKON utamanya.. cuma yang takder adalah sebutan ACTION atau CUT jer.. yang lelain tuh macam yang ada kat TV atau Cinema jerlah..

Poyo betul..

Siap ada mimpi perang2.. dan aku lah satu watak yang memegang Napalm, Bazooka, M-16 tak pun paling mangkuk adalah Shotgun! Wah shotgun.. I loikeee.. heheheheh Siap giler nyorok dalam Bunker pakai celoreng2.. dan menjerit MOVE! MOVE! MOVE I like to move it, move it! Tetiba masuk aksi Madagascar nih kenapanyaaa????

Lepas jer jerit MOVE! MOVE! MOVE!, terus masuk scene lain di mana aku telah bertukar menjadi seorang Model yang cantik rupawan.. sampai Yusri KRU ngan Mawi Ekin tuh berebut nak kat aku...Yer aku tahu sangat poyo.. tapi itulah hakikat citer mimpi aku...

2) Apa anda buat selepas itew ?
Bangun2 terus cakap.. apa ke mangkuk mimpi aku nih.. Punya best aku gi berperang.. tetiba jadi model yang 2 artis lelaki syok kat aku??? Bongok! Bongok! Bongok!.. Terus aku gi mandi...


p/s: Lum lagi aku citer kena patuk ular tedung itam.. sampai kebas tangan kiri aku nih.. terasa walaupun dah bangun.. aku still terasa.. siap kena sembur ngan bisa ular tuh kat muka belah kanan nih.. huh itu bukan mimpi bodoh.. itu mimpi scary...

1 comments:

Miss Moon said...

terbaik la.....i like to move it move it ...auwwwwwwwwwwwww ...sutan kata zebra tew aku sebab tang muntut tew kan ...kejam kejam

aku kasik nko A1 sebab ngan tangkas nyer nko membuat tag aku ,....auwwww

muahhhhhhhhhhhh

wey mimpi ular tedung nkoooooooooooo ada org duk perati nko tew

 

Blog Template by BloggerCandy.com