Tuesday, November 9, 2010

..the expandables..

Cuti weekend yang panjang last weekend.. (amenda apa aku cakap nih??), walaupun banyak giler kenduri yang perlu attend.. tapi waktu malam tetap time aku jua.. Lepas jer budak berdua tuh tido.. aku telah mengkhatamkan dvd2 terpilih untuk aku tatapi for my own eyes only.. hehehehe

Dah lama takder masa untuk diri sendiri.. Selalunya malam minggu la aku nak ada masa untuk diri sendiri.. yerlahkan.. hari kerje sibuk ngan kejer.. weekend siangnya sibuk ngan housechores..bebudak.. aktiviti sambilan.. muehehehe.. so malam after bebudak nih tidor dan laki aku gi mengeteh.. aku pun layan DVD sampai muntah...

{wink}



Kalau datang umah aku.. takdernya korang nak jumpa citer feeling2.. Kalau ada pun adalah di sorok dari pengetahuan laki aku.. 98.9% citer dalam umah aku adalah action pack! 1% adalah cartoon..citer feeling2 adalah 0.01% sajorkk..

Menengoknya aku citer nih.. bagi aku heart palpation ko! Giler kebabooo! Debush! Debom! Bom melatop kebabo meletup ^^^&(&*(@#&($&*(#&$*(&#(*$&*(# frottt! Giler okkkk!!! Aduhai.. Yang bangangnya biler time bercakap bapok la slownya.. so biler dah slow.. aku kuatkan la smpi volume 20.. tetiba biler aksi meletup ambik ko tercampak mug nescafe aku! Sia2 daging aku nih kena masak, sbb kena curah ngan air panas..

{psssssssstttttttttt..pengsan..kena grilled ko}

Menggelupur aku carik remote nak slowkan balik.. Dahlah aku nih duk umah low cost teres.. Jadiknya selamba jer kalau ko nak dengar apa kebenda ko tengok.. Tengah2 malam tetiba bunyi bom atom meletup.. mampuihhh!!!! Kalau aku pun terkejut, bayangkan lah jirang2 aku nih.. Sib baik bebudak tak bangun.. Kalau tak lagi haru..



Yang bestnya citer nih.. mestilah sebab pakwe aku berlakon.. Owh we have a long history way back.. tetiba ada history laks aku.. Pakwe aku si John Statham berlakon.. Auuwww.. My hero.. Aku memang suka dia nih berlakon.. antara film dia yang aku suka.. adalan Transporter Trilogy, Italian Job etc.


Walaupun dia botak.. tapi sangat sexy okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.. ini dia pakai baju..


Nih korang tengok dia tak pakai baju... gilerrrrrrrr okkk gilerrrrrr.. Nih jenis kalau kita ketuk perut dia nih.. jenis yang "TOK! TOK! HELLOOOOO!!! ANYBODY HOMEEE!!???" Giler kental okkk.. Huh tak tahannn...

{slurrppp irup ayo liyo balik}

Basically citer nih ok lah.. Jalan citer tak lah mantap sangat.. Tapi dari segi action dia.. MALATOPS!!! Especially scene RIDE AND DIE! Giler macho okkkkkkk!!!! Lagi satu scene yang dia main dart tuh.. tapi ganti dart ngan pisauu.. Fuhhhhhh! MAchoo and sexyyy.. Walaupun si Rourke tuh hero tua.. tapi mantoppppppppppppppp! Aku sukaaaa!!!

Moral of the story, citer nih best! Muahahahahaha

p/s: Muahahahahahha gaks!...




5 comments:

NenetPenne (NP) said...

hoh tak tahan bila ada adengan letup2 tu..ngeri ok...

tapi jet li berlakon dalam citer ni mcm tak berapa best..tak ada watak tu pun tak per

i mula minat si botak ni bila dia berlakon dalam citer transporter tu laa...mcm cool kan...

kalau tengok vcd or dvd, memang!!! time bercakap memang slow giler tapi bila tang babak tembak2 ker apa ker, sound automatically akan jadi kuat..so remote control memang akan selalu ada kat tangan...:)

Ijann Hj. Marzuki said...

Aku suke Patrick Steward. Kepten Enteprise yang butak... *winkwink*

:larik100meter:

azdra-azdra said...

NenekPenne:owh sgt la betulnya.. tak tahan tengok aksi kemachoannya.. cairrrrrrrrrr mak.. hehehehe mmg mangkukkan dvd nih.. terkejut kejut kalau time letup.. biler bercakap.. giler slow..

azdra-azdra said...

ujann: eeewwwwwwwwwwwwwwwwweee! kembang tekak aku.. kembanggg..:bluekkkkk:

Miss Moon said...

aku pun suker citer neh best dowwwwwwwwwwwww

giler mantap gandingan pelakon nyaaaaa

 

Blog Template by BloggerCandy.com