Thursday, August 26, 2010

..wah cuti lama nih..

Hola! Hola! Hola!

Yeah! Yeah!

Masih lagi mode hola2 yer.. Hehehehehe

Seperti biasa kalau dah nama bulan posa.. tekak pun harus luar biasa.. auwwwww! Ada unsur gatal di situ... hehehehe Tak tahulah mana datang idea mentekedarah pelik2 nih.. Agak musykil di situ..

{Hik~}

ikan bakar percik yang pedas merecik... dasssssssssss! aku kalau tak pedas masak nih.. bukan aku namanya...

Tapi yang bestnya bulan Ramadhan nih.. I'm sure all of you do.. Semua masakan menjadi.. hehehe dan macam Puan Filla kata Pak Radie puji mee goreng dia sedap. It happens to me too. Mr Jukie tuh man with few words kan. Few word la sangat woiii.. Heheheh Tapi so far so good..

Aku suka pedas! The pedas the better.. Tuh sebab kalau member2 aku suh masak, aku agak takut.. Sebab aku kalau masak memang confirm bergegar perut.. Takpun confirm mencohor ke toilet. Hahahahhahahaha Just kidding aa.. Tp memang aku kalau masak.. memang melatops kebabom..


Laksa johor yang tetiba teringin nak makan.. gatai! Walau pun tak cukup syarat.. tapi still buat.. Bapok remeh temeh giler nak buat ini laksa...Ini untuk aku la.. Mr Jukie mana main makan laksa2 nih.. Dia tekak nasi! heheheh



Wah cuti lama nih.. Apa you all punya plan?? Aku? Masih di sini.. Tapi tak tahu la kan. Mr Jukie tuh bukannya betul.. Adoila.. Anak2 aku skang suka sangat nak bertaki... gaduh bagai.. Si Imie usik Izzah.. Si Izzah usik Imie.. Lepas tuh berteriak bagai macam hantu kum kum.. Aku jugak yang jadik Langsuir Chin Peng Tersohor lagi menawan..

{hakkkhhh tuiiii}

p/s: Owh mau ke umah PIL.. senang sikit idup aku ari nih.. no cooking for today.. beli ayam tergolek jer.. hehehehe lagi satu... kakak kat boutique Chantek tuh kata badan aku macam model... auwwwwwww! You just made my day la sis!.. Tak tahu aku cover lemak tepu bagai nih.. hehehehehehhe


1 comments:

iswatie "colours of life" said...

aku pun suka masak pedas2..br la kawwww

 

Blog Template by BloggerCandy.com