Tuesday, March 16, 2010

..my rice dispenser.

Ever since aku came across kak azlina dari terimalah aku seadanya punya blog, while blog hopping.. kan aku memang minat english deco nih..dan pinggan2 lama nih.. then aku ternampak rice bucket nih dalam blog kak azlina nih.. terus jatuh senta...




Biler gi The Store (mall paling canggih kat Temerloh nih), aku ternampak Rice Bucket yang sejibik sejibun macam kak azlina nih.. seriously.. mahal sikit dari kak azlina punya.. tapi demi dah jatuh senta.. aku beli gaks.. sbb imagine nak masuk umah baru kan.. hehehehe Reganya RM28.90. Cuma colornya.. mine is pink kusam sikit.. yang kak azlina punya cream off white gitu..



Yang membuat aku jatuh senta sbb dia ala2 english style gitu.. bukanlah taksub sgt ngan style deco camnih.. tapi aku ada lah 2 3 kucing berlari yang ada konsep gitu.. Walaupun brand elianware jer.. bukan elianto yer anak2.. tapi yang best boleh isi beras 12kg! Giler banyak leh isi.. ingat nak beli gaks utk my mom kat Ipoh.. sebab my mom share the same hobby with me.. Majority barang english deco dibeli oleh aku.. termasuklah..Akojaya Royal..Vantage.. dan miniatures.. Akukan giler.. as long that my mom's happy.. I am happy as well..

p/s: Kelik kelate baru nih, hujan sokmo. Tak best nak membeli belah..


0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com