Monday, March 29, 2010

..gambo tuan blog..

Dah lama tak letak gambar tuan punya blog kat sini. Macam perasan chantek giler plaks.. Chantek tuh takder lah.. Tapi manis ada.. hahahahah hey apa ada hal.. semua ciptaan Allah.. memang lawo dan molek belaka kan? Kita sendiri yang perlu jaga supaya maintain lawo dan molek sokmo...hehehehe Lagi pun siapa lagi nak cakap chantek kat aku.. Mr Kiey? huhuhuh Jangan lah bg aku sedey.. hehehehhe




Picture taken last year, during our trip to Kelantan. As usual, kalau dah ikut Ganu tuh, confirmation la smpi kat Kelantan tuh kul 2 pagi. Takkan la waktu gitu terus nak tidur umah sedara? Nak kena hempuk? Hahahahahah Walaupun hakikatnya Mak Sedara Mr Kiey kat Bachok tuh mmg dah standby dah ngan lambek (toto).. Jangan tanya aku kenapa panggil Lambek.. Sejak aku kahwin ngan Mr Kiey la aku tau macam2 bahaser.. Lum lagi aku sebut macam tuh.. mace ker macang ker.. dah pahang duk sebelah Ganu.. kena ada slang sana sikit.. kahwin laks ngan ore yang ado kena mengena ngan Kelate.. mace selalu.. hahahahha Tiba2 aku sebut mace tp versi Perak? Hahahahha memang confirmation aku kena hempuk.. kakakakka.. buat lawak sendiri laks.. hehehehhe



Kalau dah sampai kul 2 3 pagi.. confirm anak2 yang sedar tidur segar bugar belaka.. Katil di rapatkan ke dinding.. supaya 4 beranak muat tidur atas katil tanpa ada insiden jatuh katil.. heheheh selalu kami tidur kat Hotel Al Ansar.. tapi hari tuh Mr Kiey malas nak masuk town.. jadinya kami stay kat Hotel Dynasty kat riverside tuh.. recomended! Walaupun rate RM130 satu malam.. bilik takder carpet.. tapi nampak cermin besar tepi katil tuh?? Lu Pikir laa sendiliiii.. muahahahahhahahhaha


Bilik kat hotel nih sgt kreatif.. Bilik airnya walaupun takder tub.. tpi kreativitinya menghias bilik air tuh..menjadikan bilik air yang biasa jadi mewah dan bergaya.. perghhh leh jadik editor Anjung Seri nih.. Tak pun Impiana.. Tak pun Apartment.. Al maklumlah.. selagi umah aku tak siap.. mcm tuh lah.. Habis kedai nyonya suratkhabar aku dah serbu seawal kul 7.00 pagi.. waktu aku smpi kat opis...hehehehhe



Walaupun aku pakai DSLR..tapi jangan anggap aku pandai ambik gambo.. Kadang2 jadi..cun melecun.. kadang2 macam hampas.. kadang2 tiada perkataan carut yang leh dicarutkan kepada hasilnya.. heheheheh.. tapi cam biasa.. orang nak pakai DSLR aku pun nak pakai.. tapi ada gaks gambo2 yang ok per aku ambik.. Perghhh.. nak gak upskan diri.. Mueheheh.. leh jadi Icon utk film Up! nih.. muekekekek.. gilo! Tak percaya ada gambar aku yang cun?? Tak percaya? Tak percaya? Tak percaya udah.. aku fedulik apa.. aku tengah lapo nih.. tapi malas tahap cipan menenun songket nak turun bawah makan.. hehehe



Owh.. baru ada ghuper tuan blog.. chubby kan Imie masa nih.. sekarang nih dah kurang chubby tapi berat sama.. camner tuh?? Sib baik masa dia demam panas arituh.. tak loose sangat weight.. sbb still mau minum susu.. Izzah with new fringe.. bukan aku potong.. Nyonya saloon jugaks yang potong.. Al maklumlah.. sini mana ada A Cut ker.. B Cut ker.. kedai vass ker tak vass.. lebey kurang jer potongnya.. bezanya.. kedai tuh ada air cond ngan tak jer.. heheheh



Lawo pulak aku tengok diri ku dalam gambar ini..

Panggggggggggggggggggggggggggggg!!! Debussshhhhhhhhhhh!!! Dup! Dap! Dup! Dap.. tetiba dup dap hahahahahahaha...

p/s: Best pulak tengok berita para bloggers yang ramai2 beranak tahung nih.. Terbest laks rasanya.. berdenyut2 rahim aku nih.. minta dibuntingkan.. sebab rasa cam best.. lepas tuh tak cukup tidur..sakit sana sakit sini.. aku jugakkkkkk! Anak demam.. aku jugakkk!! Owh tak yah lagi la.. tensi masa banakkan Imie masih aku terasaa...(sila nyanyi ikut lagu masih aku terasa kumpulan gersang yer)...

1 comments:

aLyNnZ said...

sonok anak dh besar2 senang nk bwk jln2..teringin nak g pasar payang..

 

Blog Template by BloggerCandy.com