Friday, April 1, 2011

..saya ada wishlist..

Bulan ini adalah special bagi ambo.. Oleh itu maka ambo nak ada wishlist.. Kalau dapat.. dapat la.. kalau tak dapat.. tak dapat lah.. Simple as that.. tapi ambo rasa nak dapat gaks.. Dapat duit extra bulang nih, ambo raso ambo nak lekat ngan menate wishlist  nih.. Sebab kalau dapat duit, sure settle ntah hapa2.. biyar lekak ngan something, baru puah hati.
yang pastinya aku nak yang pan serlong dalam tuh, pot and kuali yang besaq tuh.. giler tamak.. last2 kie type besar2 dalam words.. then print bagi kat aku TEFAL.. baru puas hati.. nak tefal sangat kan.. aku nak bg satu jer.. ko sampai nak 3.. T_T



Pyrex Tea Jug.. ini pic di ambil dari cybercatalogshop.com. Aku nak carik kalau ada tea jug nih kat tempat yang bakal di lawati bulan nih.. pada saper yang kenal aku, aku memang pelik.. tea jug nih macam yang mak aku ada.. tapi aku tak mintak.. sbb baik aku carik sendiri.. sebab dia pun carik sendiri dulu.. senang2 jer anak nak ambik.. banyak cantik mukakan..
Kalau lah dapat.. indah betul rasa hidup nih.. tapi lagi best kalau beli sendiri daripada orang bagi.. kalau kie yang bagi.. takder hal.. Tapi aku tak suka orang yang beri. Sebab terasa macam I owe them. Aku tak suka rasa vulnerable. Tuh sebab kalau apa yang aku nak, aku akan usahakan gaks untuk dapatkannya.. walaupun itu bermakna I have to keep a side a small portion of my salary for the sake aku tak nak owe orang. Macam handbag, yang memahal.. aku memang dok simpan bulan2.. kalau beg tuh rega RM1k ke, memang aku simpan kadang  sampai setahun baru aku beli handbag tuh. Kalau tak percaya, tanya personal shopper aku.. ada a few yang aku selalu beli.. Iskk terepek kejap.. Emo sebab kadang-kala kita teringin akan sesuatu, tapi biler kita beli orang dok kata macam2.. Ukur baju di badan sendiri lah.. simpan lah duit jangan membazir.. tapi orang hanya pandai bercakap kan? Tapi tak pernah tahu apa yang aku alami..dan hadapi.. biler beli something yang mahal.. sangatlah menggembirakan hati aku dan things are better again...T_T

p/s: Owh bulan nih tak leh emo.. heheheheheh

2 comments:

Unknown said...

ooo..ini ko yer wishlist..aku skrg dok mengidam mixer Kitchen Aid.....adoi la bila nak dapat

azdra-azdra said...

watie: owh aku nak gak mixer KA tuh.. tp sebab terlampau mahal.. aku diam jerlah.. hahahahhah

 

Blog Template by BloggerCandy.com