Thursday, April 7, 2011

..akulah isteri metallic itu..

Apakah perasaan anda biler sang Lakie balik dengan lagak tersipu-sipu tapi cover macho tapi muka bersalah sikit dan mengeluarkan kotak dari plastic hitam. Waktu itu adalah pukul 11.30 malam.. dan aku tak leh nak tidur sebab petang tuh dah tidur ngan anak2 dari kul 1.30ptg smpi kul 4 ptg..

Biler aku kuarkan dari plastic hitam gonzalez itu, ingatkan dia beli something utk aku..sebagai upah dia gi merendek ngan kawan2 ke KL dan jaga anak2 sehari suntuk.. ghuper2nya.. tipah tertipuuu.. tipah tertipuu.. tipah tertipu..

{sambil jerit tipah tertipu dan menggelupur atas lantaii}













































































Taraaaaaaaa!!! Baguskan laki aku nih???

It's a CAT Excavator! CAT tuh stands for Caterpillar. Memang brand pemes untuk construction vehicle nih... Besar tapak tangan aku jer.. tapi berat nak mampus!!!Biler aku tanya berapa reganya, dia tunjuk jari 2.. aku cakap, DOPLOH? Dia replied, dok.. bukan doploh..

Hmmm taulah aku..

Aku marah ker? Dok eh.. Dok marah.. Aku kan isteri metallic.. Kang aku cakap lelebey kang.. aku dah tahu dah jawapangnya..Sebab dulu pernah tanya.. hahahahaha.. Aku dah tahu memang habitat dia dah dari awal kahwin.. Asalnya aku yang collect hotwheel.. biler kahwin..dia yang sambung collect diecast.. Tapi rega menatang nih murah la lagi.. kalau nak di compare ngan satu lagi menatang yang dia beli dulu.. diecast gaks.. Dodge.. seekor adik beradik Shelby GT.. yang tuh besar 2 tapak tangan.. berat gaks.. kalau kena kaki, confirm sakit..

Moral of the story.. aku memang support habitat laki aku nih.. walaupun aku dah rimas tengok.. hahaha.. siap ada lemari khas yang berkunci untuk letak babies dia nih.. dari hotwheel.. diecast models.. hot rods.. aeroplanes.. hellicopter.. tak cakap pasal menatang gundam lagik.. isk isk isk..

Semalam aku tengok dia dok belek2 dalam internet.. tengok truck.. Masa tuh anak2 dah tidur.. Sebenarnya dah lama dah aku pasan dia tengok truck2 nih.. Sedang aku dok layan dvd.. sambil lipat kain.. Dia sound kat aku...

Him:Yang..awak takder ker kawan kat US?
Me: Kenape?
Him: Suh dia belikan nih..
it's a peterbilt truck.. rega tulis kat situ $89.95.. cer convert cer convert..

p/s: yer aku tahu akulah isteri metallic itu...

0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com