Thursday, March 31, 2011

..tetiba terminat pada mamat nih..



Nampak ini muka? Owh this is Donnie Yen. Banyak2 aktor cina..mamat nih adalah antara aktor yang aku tak berapa nak suka.. Sebab? Muka dia ada unsur orang baik2 jer.... Lepas tuh main aksi2 nih.. Aku tak bley la.. biar muka pecah rumah.. tapi macho.. nih muka orang baik2 lepas tuh ko beraksi bagai? Owh bagi aku tak sesuai..

Yang aku tak suka mamat nih masa dia act dalam citer Seven Swords. Tengok trailer memang vast. Biler tengok film?? Slowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!! Aku tak suka banyak cakap dari aksi.. Biar even..aksi and cakap.. Ini tak poyo jer lebey.. Lepas tuh banyak mengalah mamat nih dalam citer Seven Swords nih.. uh sangat tak bley k..


Lepas tuh dalam citer Bodyguard and Assasins pun hampeh.. aku tak bleyyyyyyyyyyyyyyyyy... lepas tuh tengok mamat muka baik2 nih..lagi la aku tak bley.. Hampeh belako.. haiyoooooolahh.. lepas tuh smpi sudah kalau Kie beli dvd ada muka mamat nih memang aku tak tengok dah dvd tuh.. Tak kosa nyahh..

TAPI!!!!!



Citer dia dalam flash point adalah best! Sebab muka dia nih leh bawa character yang brutal yang baik2.. Faham tak apa maksud aku nih? He do combats but still have some humanity. Dia selalu main watak yang cool.. tak menggelabah.. tak poyo.. muka adalah selamber.. tapi biler dia kangkang jer.. confirm!!!! Memang all out dia bantai opponent dia.. Mula2 dia akan gaduh biasa2 jer.. tapi towards the end.. biler opponent dia guna taktik kotor, macam dlm film Flashpoint nih si jahat tuh guna budak kecik, then kata tak nak bunuh..ghupernya dia bunuh gaks..shitake tul!!..dia memang akan bantaiiiiii!!!!!!!!!

Banzaiiiiiii!!!!!!!!

Aku paling suka aksi dalam rumput panjang tuh.. Pandai tul dia carik rumput tuh.. Rumput tuh kalau bagi kat lembu ternak pun ok.. Confirm menggemukkan.. Leh di buat korban Eid Adha.. Ehh aku merepek apa nih..citer pasal lembu??

Owh pasal film Flashpoint nih..
Inilah antara scene dalam rumput.. tapi nih tak berapa best lagik.. ada yang masa dia orang sorok2 lepas tuh ambush.. main sorok2 lepas tuh gaduh..huhhhh best! goosebump aku di buatnya.. hahahahahahahaha

antara aksi yang aku suka.. main lutut ko.. dah macam ong bak dah aku tengok.. aku suka juga buat aksi macam nih kat Kie.. eehhh?

Yer bukan pontianak jer bertenggek atas bahu.. orang pun boleh.. antara faveret scene aku gaks.. ko ingat senang nak gaduh biler orang bertenggek kat atas bahu??? klu aku, confirm rebeh bahu aku nih dulu KO..hhahahahahah

when he kangkang..he really is kangkanging.. mueheheheh.. tapi aku tak bley buat aksi macam nih dah semenjak dah kawin.. dulu masa bujang masih boleh buat.. cuba try test tengok sekarang aku buat macam tuh.. confirm! confirm tak bley betulkan balik.. muahahhahah
Tetiba over aku bercerita.. aku nak citer pasal citer lain sebenarnya.. tapi tercerita pasal lain.. mangkuk tul.. nih lah akibatnya biler dah lama takder masa nak berblog bagai.. muehehehehehe..ok nanti aku citer pasal lain plaks di lain entry..

I fall in love with him in this movie... ;)

p/s: muehehehehhe bersambung di lain entry..


2 comments:

i.s.z.a.n said...

aku pun suka dia!

azdra-azdra said...

iszan: welkam back! ko suka yer? aku baru nak suka.. hehehe macho terpimpin kat dia.. heheheh

 

Blog Template by BloggerCandy.com