Thursday, November 26, 2009

.Epi Aidiladha!!.

Esok raya Aidiladha.. So di kesempatan ini kami mauk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha.. Jangan di tanya aku tak balik kampung ker? Kalau nak makan selipar size 8 buat la.. Hehehehehe

Ari nih half day.. nak packing barang balik kampung Mr Kiey di sini jua.. Apakah?? Hahahhaha Dah aku kahwin ngan orang sini kan.. Dan aku juga mauk mengelakkan controversy.. Lalu gua rileks jer raya kat sini.. Walaupun buat Qurban di Ipoh.. Tapi mencari keredhaan suami kan.. Nothing else matter lah.. Ok jer.. Dan Alhamdulillah gaks.. Parents di Ipoh sgt memahami keadaan anakanda mereka yang satu nih.. hehehhehe

Since MIL kena jaga mak dia this morning.. maka tugas2 memasak terpaksa di ambil alih oleh gue.. walaupun aku tak rela.. Tapi sian kat MIL laks.. SIL? Maleh nak komen lelebey.. Dah biasa.. Memang aku la tetiap tahun... Maleh nak cakap.. Hajat di hati nak buat kek jugaks.. Tapi sangat maleh..kepala masih weng..

Menu nasi dagang yang patutnya di masak oleh MIL.. ditukar kepada SOTO jer.. aku tak reti masak nasi dagang.. Kang terbalik kang..susah.. hehehhe.. Moga2 kami tak banjir la hendaknya.. Kepada sesiapa yang nak balik East Coast tuh.. berhati2 yer.. hujan sokmo kat sini.. Drive carefully.. Nih nak gelombang ketiga laks.. huhuhuhuhuh

Take care yeah.. Semoga weekend anda ceria dan penuh bermakna..

p/s: Imie dah stabil.. cumanya dia punya tonsil bengkak sikit.. tuh yang asyik merengek jer.. huhuhuhu

0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com