Monday, November 23, 2009

.hey! i'm still here!.

Dear all!

Sorry for the hiatus mode. Aku baru bernafas dalam lumpur ari nih. Biasalah musim tengkujuh nih banyak sangat dugaan yang Allah beri. Thanks yer kengkawan yang tanya khabar.. terutamanya Ila yang tanya kehilangan aku kat fb.. aku rindu mau berchatting ngan kekorang semua.. hahahahah... pecah rahsia..

First it was Imie who falled sick. Yer cik puan sekalian, if En Rahimie yang sakit.. sakitnya amat lama. Dan amat fatal. Susah nak kebah. It's maximud temperature everyday! Aku sangat2 takut.. dan emosi terganggu.. Sib baik dah ok..

Then came Cik Puan Izzah yang demam. Sib baik dedar2 sajork.. Later Mr Kiey, which ko dah demam ko ler yang jaga diri sendiri.. Hahahahahhaha Abih tuh aku demam, aku yang jaga sorang2.. takder saper pun yg jg diri ini.. (Tetiba tak nak independent laks..) Kiter pompuan.. kekadang terasa nak mengada gaks.. Letey la jadik independent sokmo nih..

So right now, aku baru jer elok dari demam.. biler demam dah seminggu.. attack sendi semua.. secara tak langsung attack slipped disc aku gaks.. Teruk la gaks.. susah nak buat kejer.. Been eating nasik air 24/7. Sebab benda alah yang lain tak dapat nak makan.. in other words tak daya nak diri lelama nak masak..

Among other things, starting this month onwards.. aku sibuk ngan fantasi perkahwinan.. arghhh indahnya hari perkahwinann.. I love weddings.. the details.. such magical experience.. tapi lepas tuh.. either u float.. or u drown.. it up to you.. moga2 masih kekal float la kan.. owhh sungguh gementar.. hope that i will go tru semuanya dengan selamat..dan satisfiedkan semua orang.. aminnn...

Hey, I will blog from now onwards...insyaAllah.. if time permits.. Masa sangat2 mencemburui diri ku nih yang semakin hari semakin kusam ini.. How la nak ceriakan balik muka yang kusam lesu.. lebam bijik mata nih.. owh plzz.. no colors plz... sgt tak der mood nak guna colors on muka yang sudah kusam lebam ini.. owh tidakk.. I'm only 31.. (only ttuuuuuu...chin peng!) hahahahahahahah But ppl with older age, hev better complexion than me tauuuu.. Eh apa yang aku meraban nih..

Hahahhahahahahahahaha

p/s: Imie demam balik.. sebalik itu lah aku pun turut demam.. Aku dah takder cuti nak jaga anak.. semuanya dah habis.. *sigh*

0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com