Monday, May 30, 2011

..pindah umah..

Kat FB memang puluh kali kejab aku letak status, PACKING! PACKING!. Puluh kali kejab aku buh status tuh. Packing...packing.. tak ngabis packing.. Owh aku takder twitter.. ado fb jer.. :) but then packing2 tuh semua pada mulanya aku tak sure whether aku nih confirm pindah ker idak.. sebab biler tengok Kie macam tak real jer..

Alhamdulillah.. semalam akhirnya kami dah leh berbincang walaupun sorang atas sofa.. sorang kat meja makan sebab online.. heheheh owh marriage is not alwez top over heel.. cloud nine.. dia ada ups n downs.. walaupun kadang2 dalam satu2 waktu tuh byk down dari ups nya.. but hey.. that's life ok.. need I to elaborate?

{wink}

so back to packing2 tuh kan.. we had this conversation..

me: so yang..leh la fara packing betul2 kan?
him: {silent}
me: fara tak mampu nak packing 1 shot..
him: hmmm (sambil angguk)

A man with few words huh? Memang pun.. tapi I need the assurance.. from Kie aku tak expect pun perbincangan yang normal.. hahahhaha.. tapi setelah 6 tahun, akhirnya aku faham apa sebenarnya mamat nih.. memula kahwin tuh haru gaks.. aku nih tak leh tak bercakap.. hahahahahha

lorrrr.. dah tersasar.. apa aku nak citer tadik?

owh pasal packing.. ekceli aku dah packing sikit2.. especially pinggan mangkuk aku.. aku byk gaks pinggan mangkuk.. namely dari hadiah kahwin dulu.. biler dah pandai sikit.. aku beli pinggan makan sendiri laks.. ada yang my mom hadiahkan.. itu tak masuk lagi my TUPPERWARES! owh aku ada byk Tupperware.. after 12 years of working aku baru merasa pakai tupperware betul2.. starts somewhere in late 2009.. kan nurul kan?

pic adalah di google.. rasa2 kuku aku secantik itu ker?? isk isk isk..
buku2 aku semua dah packing.. masuk box.. so sekrang adalah mati kutu biler aku nak baca buku jer.. aku akan mengeluh.. sebab the first thing yang masuk box adalah buku2 aku.. sebab? itu yang paling senang.. semua aku punya fragiles dah masuk dalam tupperware.. sbb masuk tupperware? owh kalau pecah.. giler susah nak carik balik.. tuh ke London aku nak terbit balik adalah susah.. sebab my fren Puan Nora dah balik ke Mesia for good.. huhuhuhuhu

Since semalam dah dapat arahan.. harus aku buat packing secara habis2an.. sebab kami nih buat umah kat PIL.. kami attach kat umah sedia ada.. sebab? sebab PIL nak bagi umah tuh kat Kie.. our extension tuh adalah guna duit sendiri.. senang gaks kalau duk dekat.. orang lain nak duk jauh dari PIL.. aku duk dekat? hahahahah..insyaAllah all will be well..

p/s: nanti aku update on packing with picca k..

2 comments:

Unknown said...

yer betul betul....pakai tupperware tu sampai lingkup pehtu dpt yg baru :D

Unknown said...

ye betul betul betul...pakai tupperware tu sampai lingkup pehtu ganti ngan yg baru

 

Blog Template by BloggerCandy.com