Thursday, May 26, 2011

..@ jetty kuala perlis..

Owh biler dah sebut kuala perlis tuh, confirm tau lah aku gi mana kan.. a short vacay for the month of celebration.. mak's bday.. my anniversary.. mak's n abah's anniversary.. a month full of joy.. so kebetulan nak gi.. I asked my parents sama ada nak join the crowd.. they immediately said yes.. now you know la kan mak, how chaotic it can be with the DOUBLE AI in the car.. hehehehehe


Actually the kids mood are not that good.. sebab tidur tak cukup.. then dah kejut biler smpi kat Jetty.. sib baik lah aku dah prepare macam2 benda dalam backpack izzah tuh.. in case of emergencies atau cranky..

this is Izzah trademark kalau aku suh senyum.. smile izzah smile.. terus kuar senyum ngan gigi2 kembar besar dia tuh.. hehehehe dia bengang sebab kena pakai baju hitam.. kenapa tak pakai baju pink? cait! ko tau tak baju ko tuh mahal dari kasut yang ummi pakai nih nak??

Yes we went there with Mak and Abah.. Alhamdulillah my parents tahan ngan karenah birokrasi anak2 aku nih.. hehehehe

Yeszaaaa.. kalau tak senyum tunjuk gigi besar2 tuh.. ini jugak trademark budak2 nih.. heheheh tunjuk peace sambil kunyah sugus.. ajaib betul sugus nih boleh pujuk anak2 yang cranky.. hehehe

last sekali gambo tuan punya blog dgn tangan berbandage.. sbb masa nih tangan aku sangat2 sakit...imagine nak handle anak2.. angkut beg.. angkat anak2 naik ke feri.. sbb kie dah handle the bags..owh.. gemukkan aku??? cakcibur tul.. nak salahkan siapa kalau tak diri sendiri kan?? hehehehehehh


3 comments:

Miss Moon said...

lalink ...lalink nko gie langkawi ke ...wey beli la something pastuh nko balik tanah air nko jual la ...ley la aku amik apa apa yg berkenan ...

Unknown said...

bila nih?

aku sensitip btoi kalo ada yg sebut gemok gemok nih... aiii terase okehhh...

azdra-azdra said...

moon: ahaks.. aku tak tahu nak upload apa.. dah lama berlaku kejadian ini.. heheheh

jujue: sebelum labour day ari tuh.. heheheh ko terasa? aku lagi la wehhhhhhh aku bukan double chin dah.. triple diple chinnn! huhuhuhu

 

Blog Template by BloggerCandy.com