Wednesday, December 29, 2010

..outing adalah pelik bagi kami..

Ianya sangat pelik biler kami sekeluarga pergi outing. Usually ari minggu adalah hari pergi ke umah PIL. Which is every week.. Tapi arituh masa balik dari Ipoh.. after Puncak Alam's wedding.. kami sempat la berouting bagai.. Itu pun sebab takder arah tujuan dah kami.


We are bored of malls. And bored of same 'ol same 'ol.. setiap kali kami ke KL.. Jadiknya kami ke Carefour' Kota Damansara.. tujuan adalah untuk meninjau barangang dapur yang murah.. Wahh beli barang dapur kat KL.. Untuk makluman, rega groceries kat KL jauh murah compared to Temerloh.. dah alang2 di KL.. haruslah membuat penTOP UPan..

Seperti yang di jangka.. K4 Kota Damansara tak ada orang.. Sedang kami mengusha barang.. Terjumpa ngan pelakon Kaza tuh.. Dia duk area situ kut.. selamber jer ber Tshirt pagoda.. Aku nak ambik gambo bagai? Idoklah weh.. Aku artis nih.. walau dah banyak aku jumpa.. idok la terkinja2 aku nak ambik gambo.. ker autograph ke.. Tengok boleh laaaa....


We end up buying 4 plastic box cam toyogo tuh.. tapi cap K4.. for only RM10 per piece.. Which is a good thing.. Sebab semua baju2 lama aku letak dalam box IK paper tuh jer.. tak berapa elok la simpan dalam kotak kertas macam tuh.. Sebab end up lipas bagai semua masuk beranak pinak.. tensi mak..


Kat K4 tuh ada macam Mini Theme Park.. game yang banyak2 guna token.. dekat sejam gaks kat situ.. habis dekat RM20 gaks.. kalau RM20..dekat 40 token weh... aku suh ko main sampai muntah.. walaupun korang tak reti main... Seperti biasa gambo aku memang takder dalam senarai.. gambo laki sampai 2 keping?? Welll aku kan bini metallic.. confirm lah laki lebey... heheheheheh


Aku main game gaks.. Bini vs Laki.. tapi sib baik orang tak ramai.. Kalau tak confirm semua orang tengok kami main.. Biler orang tak ramai.. aku biarkan jer anak2 dalam tuh.. sebab dia orang semua ralit main.. Biler orang tak ramai.. bley gaks aku jadik ungka siamang dan yang seangkatan dengannya.. Malu gaks kalau di ingatkan balik.. Terjerit2 macam langsuir... belum lagi bab gelak.. saper yang kenal aku.. aku kalau gelak memang to the max.. bukan garau ok.. memang nyaring mengilai2..hahahahahahhahahha

Overall.. walaupun towards the end tuh.. anak2 bertukar menjadi lampirstilskin.. sebab tak nak balik pulak.. aku tampo jugak kang.. dah bagi main.. jadik macam tuh la.. Dedua melalak macam nak giler.. aku rilek jer.. sebab takder orangkan.. melalak la korang berdua.. Padahal dah overdose main.. sebab sebelum tuh main kat playground wedding kat Puncak Alam.. memang dah penat...Masuk jer keter.. rasukan ablasa dah 1 jam.. aku tukar pampers.. walaupun kena tendangan kungfu hustler.... cocoh susu.. terus tidur.. sampai la ke Temerloh.. Dari Genting Sempah sampai balik.. hidup kami berdua adalah aman... heheheheh

p/s:1 Malaysia.. Laki didahulukan..Kemakmuran diutamakan.. mueheheheheheheh

0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com