Wednesday, December 22, 2010

.. kelutuan itu adalah aku..

Korang nih kalau dapat chance nak melutu aku mmg advance betui.. Takper2.. aku redha dengan kelutuan ini.. nevermind.. you'll waitttttttttttttttttt!!! I'll waittttt for youuuuu..

{tetiba giler kuar buih}

Ok guys.. aku hapdate la nih.. isk isk aku tahu dan sedar.. korang jerlah pembaca tegar aku yang ada.. walaupun tak smpi sebelah tangan aku niha.. tapi tak per.. aku appreciate it.. me loike it veli much.. at least ada gaks org baca blog aku yang penuh ngan kegilaan up and down..


Sehubungan dengan balik Ipoh itu hali.. (ceh ceh sehubungan konon..apa hubung kait ntah) the next day Kie buat last minit punya decision gaks.. gi kenduri kahwin kawan dia masa kejer kat Proton dulu.. Tekanan mak ok.. aku terseksa dengan kelast minitan punya hal.. aku nih dah la tak bawa extra proper attire.. ambik ko aku berjeans.. tapi ok per kenduri kahwin kl/shah alam pakai jeans.. selamberrr derrrr...takder hal punya der..



Lepas makan sementara nak tunggu pengantin sampai.. takder arah la kami,.. sib baik sebelah playground...




maka bergumbira tepuk ramai la budak berdua nih berlari2 macam bertahun tak jumpa tanah..




walaupun panas terik.. tapi still tak dengar cakap.. nak gak main.. tak tahu aku nih jadik kuntilanak kat bawah pokok ni ha..




budak seluar belang nih.. sampai kemerahan padaman dah.. tp nak gak main tengah2 ari rembang...


Akhir kata terima lah gambar terakhir untuk entri ini untuk tatapan dan kemeluatan kita bersama...
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+







comel kan kami berdua?? muahahahhahahahah
tapi gambar seolah-olah menggambarkan bahawa akulah yang birah sangat nak peluk laki aku bagai.. sedangkan laki aku sangat pemalu dan nehi nehi gitu.. takperlah birah kepada laki tak per.. kang aku jadi burang enggang gatal birah kang saper nak jawab?? jawabnya makan buah la..
ngeh ngeh ngeh ngeh




p/s: ampunkan aku penunggu gua.. ari nih aku agak shot sikit... heheheh.. along.. aku beli kat bakewell yang...



0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com