Thursday, December 23, 2010

..i lap u version si birah..

Kenapalah topic entry aku mesti macam penyangak?? Ntah aku tak tahu.. Yang penting kita happy!!!!!

Ok aku ada buku nih sudah makan tahun.. Tapi aku tak baca.. Sebab? Sebab banyak review biler baca buku nangis2.. Kena ada tisu.. Aku stok nangis2 nih biler baca buku memang tak boleh. Aku anti kalau baca buku lepas tuh menangis. Aku sakit hati sangat kalau baca buku then nangis..

I mean.. what's the point of reading at your leisure time.. lepas tuh ko nangis??? Batak okkk! Batak! ARituh aku dah terkena Si Guardian by Nicholas Spark tuh.. Aku tertipu.. aku ingat takder adegan nangis.. ghupernya ada... Bengkek jer aku rasa biler habis baca buku tuh.. Citer memang best.. tapi leh tak jangan nangis2.. Romen2 tak per..Hah?




Tapi tulah.. ko beli tapi tak baca.. apa cer?? Dah berdebu kat rak buku tuh.. Baca pun idok gaks.. Oklah aku baca.. tapi biler aku tahu.. Hehehehehehe.. One day la.. Yang ada 2 buku by Cecilia Ahern pun aku tak baca lagik..Tapi kalau citer romensing confirm dalam 5 jam aku habis baca..

P/s:Adakah jelas kebirahan aku?? Atau aku ketandusan kasih sayang??? Ngeh ngeh ngeh

0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com