Thursday, June 2, 2011

..@ wan thai, langkawi..

ker Ban Thai? Aku doh lupo..

First day our meal was a bit of huru hara.. but 2nd day Alhamdulillah we manage to eat decent meal. Here in Wan Thai was awesome! Food was delicious! Service cepat! Layan FIRST CLASS! Altogether it was SUPERB! Izzah makan sampai 2 pinggan ko.. 2 pinggan utk dia sorang jer tau.. Sampai abah aku pun terkejut.. dia tanya aku, ok ker izzah makan banyak nih? Aku cakap, anak2 aku memang makan banyak.. heheheh especially Izzah.. tengok perut bujal laa.. hahahahhah

Owh ini adalah our 2nd day dinner.. Mak and Abah's treat.. We had siakap sweet sour, sayur campuq, kerabu mangga and udang goreng tepung.. Untuk 8 pinggan nasi dan lauk2 tuh semua masak untuk 2 orang.. adalah RM97 untuk 4 adult dan 2 children. Bagi aku agak reasonable.. sebab the food was delish..service mantop.. and selesa.. walaupun banyak orang dok reserve table, the manager manage to squeeze us..the ambience ko leh dengar lagu thai berkumandang..then mcm ada dengar bunyi2 air kan..selesa dan aman damai.. and my kids miraclely behave..;)

budak kepala besar nih dpt kiddies plate.. budak yang tak suka makan nasi nih pun banyak makan malam tuh.. dia siap dapat ribena for his drink lagik.. kami tak order pun..

the food.. masa nih tak datang lagik tomyam and udang goreng tepung..

see how proud is he..heheheh

budak yang makan banyak giler.. tapi I am so proud of you Izzah.. sebab nenek and opah was amaze how my kids is actually makan and no hanky panky.. bravo izzah n imie!

p/s:recomended to those yang carik tempat makan kat langkawi.. rega quite pricey kan.. tapi berbaloi ngan service dan food yang di offer..;)

0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com