Thursday, June 23, 2011

..to go on vintage or not..

I love retro stuff and vintage! I love something to do with rustic look! I love flowers and something to do with the english style! But in a simple style. I love handmade though unfortunately I don't know how to sew. But I do love fabrics! Lots of them. Owh and I just only buy a metre for each of the fabric that I like.

Hik~

Eeeeee nak muntah pulak aku type perkataaan hik tuh.. Bluekkkk! Menggeletis! Hahahahahahahahha

So kan ker aku takder perabot bagai kan.. so aku try la nak cari something vintage/retro/rustic furniture kat Temerloh nih.. unfortunately lagiks takde dernya kat Temerloh nih.. Some drawers yang di google that catches my eye..





pic googled

Selalunya to have the rustic/vintage look dia akan buat some sort of sanding kat furniture tuh.. furniture tuh baru tapi akan di buat macam lama.. Tapi kan.. selalunya kalau benda2 vintage/retro stuff nih reganya adalah luar biasa mahal.. eh.. tapi aku chest drawer kat rumah.. boleh aku buat vintage/retro look? owh kena google on how to and buat homework dulu.. heheheheh

p/s: i showed this pic kat kie.. dia kata pengotor betul.. yang nak pakai lemari kotor2 buat menda? beli jer yang baru.. pengotor betull.. aku tak tahu sama ada nak nangis ke apa... hahahahaha benda tuh mmg dibuat sebegitu rupa sejak azali la wehh... isk isk isk isk..

0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com