Thursday, June 2, 2011

..@ galeria perdana..

Honestly the last time I went to Langkawi was in somewhere in 1994. Hence the 17 years back.. Masa tuh Langkawi tak macam Langkawi sekarang. The look is different.. byk giler shopping complex..no aquaria.. no galeria perdana.. and others.. So adalah satu shocking experience when I first arrive.. My parents dah countless time pergi dah.. even Kie pun dah pernah pergi somewhere in 2002..masa tuh semua tuh dah ada..

So kenapa Galeria Perdana?

Aku memang macam nih. Mesti gi tempat2 macam nih.. Biler semua orang dok bercerita pasal Galeria nih.. aku curious giler nak tengok apa sebenarnya dalam nih.. It's more to DR M's collection of pressies.. and what I loike the most.. cenderahati dari orang2 kg pun dia simpan.. even dari oversea yang pelik2 pun dia simpan.. kalau aku dapat yang dolls2  yang pelik tuh dah lama aku campak ke laut.. takder maknanya aku nak simpan.. menyemak jer.. hehehehe



father in law and son in law? hehehehe

masa nih lah ko nak tengok laki aku nih ceria sikit.. sebab tahu naper? nmpk itu model belakang dia tuh? it's ekceli a gift from Proton to Dr M.. apsal nampak cam snorting tuh? sebab nama dia adalah dalam model tuh.. it was engrave kat situ.. in fact semua nama pekerja proton batch dia ada kat situ..

mother in law yang sedang mengcekidout betul ke nama son in law ada kat situ.. biasalah mak aku.. lepas tuh semua staff kat galeria dia cerita.. nama menantu saya ada tulis kat hadiah yang proton bagi.. yer kembang la buntot si son in law nih..bluekkk...

imie yang giler train.. sampai mengamuk tak dapat naik train.. kaki sebelah pun tak muat masuk yang oii...

kagum aku tgk lampu nih.. ceiling dia dah macam dalam masjid dah...

nampak camner gaya anak2 aku nih pose? nih semua aksi tak puas hati baru lepas kena marah.. aku suh tgk semua barang dalam nih.. aku tak suh kome berlari2 dlm tempat nih.. tangan dah la tak diam.. buatnya jatuh praaangg.. saper dah jawab? apa pun tak bley! heheheh

masih dalam mode tak puas hati.. hehehe ummi ko kan ker komander perang.. aku cakap tak leh.. jawabnya tak leh.. jangan nak ingkar.. aku hempuk kang.. heheheh

nih mode yang dah ok.. sebab walaupun komander perang.. tapi komander nih la yang rajin memujuk..

gaya kaki yang tak tahan dik oiii..

kenapa ada byk gambo budak kepala besar nih? sebabnya si izzah aku tak leh detect dah.. punyalah berlari-lari.. siap buat kuak lentang atas carpet tuh.. keluar jer dari galeria tuh.. ambik ko.. habis tangan izzah tuh kena rashes.. sbb dia kan eczema.. then dlm tuh maybe ada habuk kat carpet ngan rails tuh.. berbijik2.. sib baik aku dah prepare ubat2 bagai..

imie dan train lagik.. ummi ummi ketapi.. ambik gamba ummi.. ambik nih..

another his faveret.. heli and kapatebang..

ini mmg feveret kie.. dia siap tonggeng2 nak tgk bawah 4 wheel..

love this pontiac...

towards the end.. baru la nampak batang idung minah nih..

Hadap balik.. dah nak kuar dah.. Imie buat perangai.. sebab? sebab dia nak naik kereta2 yang ada kat exit tuh.. giler merajuk.. sampai aku naik geram.. makanya bermula lah aksi kejar mengejar.. cubit dan pujuk.. last2 aku bagi susu.. baru molek.. nih semua nak bagi ummi korang nih jadik ejauuu tau takkk...

Pasan tak gambo aku sekeping pun tak ada?.. Nak tengok gambo aku? sila scroll ke bawah

 *
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



 


yer.. lembaga hitam yang dumuk itu adalah aku...

p/s: to be continue...hehehehe

0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com