Friday, January 7, 2011

.. handbag tahun baru..

Tahun baru rata2 manusia mesti ada pakai benda yang baru.. Baju baru ker.. kasut baru ke.. seluar baru ke.. etc etc etc.. Dan tak kurang gaks.. yang pakai handbag baru.. For me since handbag melasak sudah tidak relevan lagi.. Bukan sebab dah roboh ke apa ker.. tapi more to giler rebeh usang beb.. Pengelupasan mengalahkan pengelupasan muka aku niha..


Ini adalah handbag lama yang dibeli tahun 2008.. di mana aku jarang pakai sebab giler bapak besarnya.. so sebab aku dah takder handbag yang semenggah sikit.. aku pakai lah yang ini.. walaupun skema nak mamps! heheheh.. Yang penting walaupun dabak, tapi tak rasa berat nak masuk segala mak nenek dalam bag nih..

Weh netbook pun leh masuk weh... Korang nak kata handbag nih mak2.. opiser2 jer yang pakai hangkut lappy.. mak tak kisah.. sebab 2 beg lenjan sudah terlentang tak daya menanggung dah beban tugas mengangkut segala mak nenek punya barang.. Ada 2 handbag lagi yang mak sayang nak melenjan walaupun beli dengan rega yang mahal.. Apa cer?? Ko beli mahal2 tapi sayang nak melenjan..

Aku tahu sangat bodoh.. Tapi aku sangat sayang.. Nak wat macam mana.. Yang 1 lg handbag masa dapat hantaran kahwin tuh..Guy Laroche tapi sgt kecik nak masuk semua barang.. Masa tuh pesen semua handbag kotak2 kecik2... sebab masa tuh yang paling vogue adalah beg kecik terkotak2 tuh...Tapi condition sangatlah baik sampai sekarang...Handbag Elle ngan Sembonia sangat sekeping.. tak sesuai untuk di bawa melenjan.. cukup2 masuk purse yang dabak itu ngan handphone..Yang melingkup adalah handbag Sembonia ngan EIC.. Beg lenjan hanya berega below RM200.. Sebab mak sayang nak guna handbag yang berega lebey..

p/s: kalau rasa nak tahu brand apa handbag tuh..siler click picture.. mak kan pemalu.. handbag murahan pun nak masuk dalam blog.. tapi ada mak kisah?? nan ado.. takperlah nnt mak dapat bayswater tuh mak hapdate lagik.. heheheheh

1 comments:

...$weE+ 666... said...

...mana gmbr handbag baru nyer??? aku pun ada gak... hehehe... nnt aku wat entry ek... ;-)

 

Blog Template by BloggerCandy.com