Tuesday, December 28, 2010

..dinner adalah kungfu fighter..

Aku dah tak larat nak masak2 dah. Pening aku nih.. Kat opis pening ngan kejer.. Kat umah pening ngan kejer umah.. pening ngan rasukan ablasa anak2.. Pening pening.. Masa Kie gi ngeteh.. aku sms kat dia.. "yang, fara masak kuetiow kungfu jer malam nih.. malas nak masak over".

He replied, "hah!"

Maksudnya dia ok lah.. tapi exclamation mark tak lepas.. After almost 6 years, baru lah aku leh interprete apa dia cakap. If not hari2 aku sakit hati bercakap ngan mamat nih. Hehehehe..



Tapi macam ghuper sayur campur pun ada.. hahahahahahha klu pasan ada macam telur tuh.. itulah kuetiow yang di salut ngan telur. Masa masak kungfu fighter nih.. tetiba blop.. gas dah habis.. sib baik masa tuh tgh masak kuar jer.. kuetiow semua dah goreng.. Tuh pun nyawa2 ikan dah api.. Undercover lah jugak.. Cumanya sayur agak rangup sikit. Aku ok jer.. sebab aku kan makan sayur.. Sukalah aku rup rup rup nih.. Macam Kie hampeh sikit kalau bab sayur nih.. Sayurnya adalah makan sepotet jer.. yang habis kuetiow ngan ayam jer...

Yang penting perut kenyang..hehehehehehehe

p/s: Apa-apa pun majulah sukan untuk negara.. hehehehe

0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com