Monday, December 20, 2010

..@ cousin's wedding..

yerlah aku hapdate nih... pening aku nih tau.. pening.. ko sajer ijann.. ko sajer tau... aku baru nak bernapas dalam lumpur nih.. ko mmg dengki kat aku... heheheh

Ini citer 20th November 2010 dulu.. Hahahahahahaha Aku tahu la lambat.. Tapi nak wat macam mana kan?? Hahahahahha Ntah2 cousin aku nih dah peknen dah.. baru aku terhegeh nak hapdate.. hehehe

Tapi sebelum aku nak citer pasal cousin aku nih.. meh aku citer story behind this story..

{wink}

It was a last minute decision. Since kami ada wedding gak kat Kelate and mmg dah prepare nak balik KB pung. Tapinya 2 weeks before the date, pakcik aku telefon direct ke aku.. meaning that takder orang2 tengah.. ajak ke kenduri kahwin cousin aku nih.. Ari tuh masa 2nd doter kahwin, kami tak balik.. tapi gi gak menghantar mempelai ke Keratong tuh. sbb Keratong tuh kat Pahang kan.. senang la gi..

Last minit Kie cakap subuh tuh balik Ipoh. Sib baik aku dah bungkus pakaian semua.. kalau tak sure macam cakcibur aku mengemas.. Kami bertolak kul 7.30am and arrive Kg Kolam, Perak at 11.30am. Sempat la jadik tukang buat meja pengantin.. Ngeh ngeh ngeh

And it was a suprise indeed... Since it was still in raya haji mood.. and my siblings were back.. and semua tak sangka kami balik.. Aku lagi tak sangka.. Walaupun kadang2 kie tuh selalu rengus.. at least dia pk gaks..aku tak kisah.. dia ajak balik KB.. balik KB la.. ajak balik Ipoh.. aku no hal..

{wink}


pengantin perempuan yang tengah tuh.. sebaya ngan aku.. dan kami membesar bersama sejak tadika..sekolah..dan kerja... yang berpeace tuh cousin gaks.. dia yang last...



ini pulak pengantin lelaki



sama cantik sama padan..



kuning diraja temanya.. kalau aku kahwin.. pakai kaler nih.. tak tahulah Kie ghuper apa nanti.. mueueueheheh



kumpulan kompang yang paling best aku pernah dengar.. lagu dan lenggok yang sedap.. siap ada gendang tuh.. jarang dah nak dengar paluan kompang macam nih...




kie kalau ajak bergambar memang macam tuh la.. al maklumla.. laki mak kan pemalu... mueheheh.. tp sila focus yang pakai shade ditengah tuh.. anak sapa lah tuh...terserlah kepoyoannya.. hehehe aku pakai pesen kelawar version langsuir membelah bumi.. heheheh

hensem kan anak mak? tang buat bibir tuh tak tahan.. giler berlagak..tapi pakai baju thomas.. len kali dik klu buat muka macam tuh.. kena pakai Hackett tau.. baru macho version samseng nak lempang orang... hehehehehhe


p/s: to be continue yer... ntah2 tahun depan baru aku hapdate... hehehehe

2 comments:

Ijann Hj. Marzuki said...

kalo aku tak soh apdet, bersawang blog ko ni kan? kan kan kan???

Lenny said...

tahnyer.. kalau tak suh update.. tetiap aari aku click.. mmg asek2 nanny diaries tuh je lah kuar..:P

 

Blog Template by BloggerCandy.com