Thursday, March 11, 2010

..penat aku nak configure header aku nih..

Setelah yang diketahui.. aku telah tukar layout blog ini utk ke sekian kalinya.. kali nih nak meraso pakai 3 column laks.. I came across this site yang ada template ini while blog hopping.. nak tahu site amondo?? sila scroll bawah...

Senang nak guna template nih.. dan yang pastinya.. biler aku upload jer.. aku tak perlu nak cari balik link2 kat side bar ini.. semuanya automatic.. size font pun dah sopan sikit.. hahahahaha.. tapi tulah.. dah giler mengkabunga aku dok mengadjust header nih.. letak gambo nih.. letak gambo nung.. biler upload..terbesar pulak..

Then biler nak kecikkan...tak leh nak upload.. I think maybe seber opis nih slow.. mmg la selalu pun slow.. tapi kali nih lagi slow tak hingat..huwarghhhh.. Yelah takkan header yang beso leh lepas.. tapi header yang kecik tak lepas???

Aku tak power edit guna html/xml code. Hahahah tak power kunung... cakap jerlah tak reti.. markintaulbudustaksedardirikuikuikui tul..hehehe.. Aku nih rajin try n error.. Sendiri try.. sendiri error.. sendiri betulkan balik.. takpun aku install lain balik.. ehehehe.. Tapi sepandai2 aku try n error.. aku mmg takut nak edit2 sukahati mak bapak laki mak tiri aku jer kalau bab2 code ten three four nih.. hehehhehe (siler pening sendiri.)

Esok aku nak balik Kelantan.. Antara hal kejer dan hal keluarga.. Maybe sampai ari ahad.. Dah la baru balik dari Putrajaya.. nak gi Kelantan laks.. gaji 25hb nnt.. gaji februari awal gilo..8hb dah dapat.. mapuh!!!!!

p/s: Aku dah pening.. ada harapan balik awak hari nih.. nak cari bunga2 rose hidup buat sirih junjung..

1 comments:

Miss Moon said...

cantek la Fara ...sejuk je mata memandang

 

Blog Template by BloggerCandy.com