Friday, February 6, 2009

..hah!!??..

ini hanyalah the tea set

I finally receive my last year order today!! Hehehehe.. memang lambat. Sebabnya tak ramai minat apa yang aku minat. Aku kan pelik!! Mesti lain dari yang lain. Jangan tanya aku kenapa. Aku mesti lain punya. So I choose the country theme. Sebab nak matchingkan ngan set ricardo aku itu. Ada 42 pcs. Termasuk dining plate, cawan bagai, desert plate, mugs dll.

Yer aku dah giler beli set pinggan mangkuk. Tapi aku dah bayar lama dah set nih. Cumanya baru dapat ari nih. Alhamdulillah. Murah rezeki. Ada la set baru nak masuk umah baru nanti. Sebab selama ini aku pakai set pinggan mangkuk orang bagi masa kahwin dulu. Which was 4 years back. hehehehhehe

4 comments:

Kasih Aleeya said...

giler dowh..ko sgt keibu-ibuan okeh ngn set pinggan mangkuk gini..hahaha... aku tak kosa lagik stakat ini..aku guna jek mug yg free time beli ubat gigi darlie..kalo ramai nk dtg umah..aku import jek pinggan kenduri dari mak aku..kuakakakka... tlg ajari akuuuu..... pria terhebat.. (eh tetiba lak SO7 perhal)..hih..tp canteks tea set..nanti aku dtg sana tlg hidang yg nieh ok!!

farah amoi said...

sama la ngan aku
dok guna yg org kasi masa kawin je
tu pon ade yg x bukak lagi

and, ada ler beli sebijik 2 yg berkenan

yg set cam ni
ade ler aritu SIL aku kasi adiyah vantage's set nye
tu pon aku simpan jugak

x reti lagi ler benda-benda cam ni
nanti ade umah sediri pasti aku kan giler jugak


muahhahahah

JuJue said...

yerrr...aku pon dah lama tak beli pinggan mangkok? lama? ke tak penah beli ntah?
yg aku pakai kat umah tu pon...laki aku beli masa dia dok umah zaman bujang. bole? beliau yang beli 1 set? bukan aku? pastu..dah kawen tok beliau kasik 1 set.. tu pon dapat free panasonic punyer. berat nak mamp.

cantik set tuh...

iswatie "colours of life" said...

weih cantik weih ko yer set tuh..alah zaman2 dolo yer...mcm kat umah arwak tok aku..suker...........

 

Blog Template by BloggerCandy.com