Wednesday, October 15, 2008

..::gi open house our former staff::..

Today Kak Siti (a recent staff of JIM), buat open house. So kami satu opis gi terjah umah dia tgh ari tadi. Since dekat ngan opis (tapi bukan walking distance), jadinya kami konvoi jer gi. Kak Siti dah retire but dah bulan syawal kan.. haruslah ada open house gitu. hehehhehe

zila dan aida good fren aku kat opis

We had nasi beriyani, biskut and other deserts. Makan gelak2 buat lawak memasing. Sib baik umah orang kenal, kalau tidak buat malu company sajork.. Masing2 melantak cam tak hingat...hahahahhahahaha

another good fren of mine zana ngan aku la..aku kan suka buat muka tak semenggah..hahahahha


setelah habis mentekadarah..hahahahha

Tapi cuaca sangat panas nak mamps! Giler panas.. Kalau hujan pepetang kang..best gaks.. Sebab biler panas then masuk opis..pening giler dowh! Semua org kat opis rasa macam lenguh2, pening2..aku laks baru lepas meroyan pagi tadiks.. huh sgt chalengging gi open house nih.. hahahahahahhaha


staff pompuan ngan kak siti in the middle sebelah tudung purple

Balik jer opis, memasing pening dan mengantuk..hahahahha tak tahu la sebab beriani tadi ker..or panas..nak jer aku tidur..ada yang terus gi facial.. hahahahha chincanos tul..hehehhe

0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com