Tuesday, November 20, 2012

..tak tahu nak type apa..

At 10.30am I just realised one thing. Aku lapar. Kul 7.20am smpi opis baru realise aku tak makan sampai la nih. Huk alo. Tefon tingkat bawah geng2 semua dah gi makan. Bagus. Aku lapar nih weh. Takper aku kol. Sib baik tak balik lagi. Dah la makan kat Pejabat Pos. Apsal bila aku tak sibuk tak nak ajak aku makan laks kat tempat jauh sikit.

Huh dengki tul. ;)

Makanan pun sampai. Then tetiba tengah makan dengan lajunya, public datang ke kaunter. Layan kejap. Then sambung makan. Tetiba tengah makan, tetiba ntah datang dari mana airnya, aku jadi nak kencing sangat2. Out of sudden, bladder tetiba full. Huiskk tengah makan nih. Guane nih? Takkan benti laks, then gi kencing. Lepas tuh sambung makan balik?

Hoi itu sudah leh bentikan nafsu serakah yang tengah membuak-buak makan nih.

Maka terjadilah episod sambil makan sambil kaki menari2 oppa gangnam style.. huhuhuhu

Sangat hazab nak menghabiskan nasi goreng telur dadar nih.. Sehingga ke butiran yang terakhir nasi tuh, aku still menari2.. Habis jer suapan yang terakhir, aku jadi parkinson menggeletar2 ibarat kena jumper keter, terus meluru ke tandas.

Settle masalah.

Tetiba tengok cermin... huh muka adalah horror. Baru pakai fondation ngan compact powder hari nih. Selalunya aku pakai bb powder jer. Akibatnya??? Kening aku beruban bila fondation dan bedak bertapuk di bulu2 kening itu.

Huh baru nak bermake up sikit. Dah macam MUA untuk Rosminah Sidek tapi untuk aku versi berlakon dalam filem.

Mencik.

p/s: kan aku cakap aku tak tahu nak type apa.. ambiklah type merapu takder aroh dah la weh..

1 comments:

Miss Moon said...

aku suka kemarapuan ini hahahha

 

Blog Template by BloggerCandy.com