Friday, July 22, 2011

..i'm falling in love all over again..

Ada satu ketika aku merajuk ngan En Jurulatih nih.. bukan pasal apa.. kekadang aku tgk design cam melepas batuk di tangga sajer.. seolah designer di En Jurulatih nih hanyalah melukut di tepian gantang.. dan hanya mendesignkan asal boleh jer.. Tapi the fact is apaaa pun takk bolehhhhh...

But lately.. as I'm cruisng around the blog.. (giler around the blog pun nak kecoh..;)).. banyak design imran ajmain yang membuat aku tertarik dan terpikat.. orang kata range En Jurulatih nih adalah range designer handbags yang murah.. Iyer ker murah?? leh ker dapat RM100 se piece?? nan ado kan?? tapi mintak maap penunggu gua.. aku dah terkurang semangat nak tengok design tote En Jurulatih nih.. tote adalah carca marba desugnnya.. eh ini adalah my 2 sen jer.. dan 5 sen ker.. 10 sen ker.. takder hal.. my DUA KUPANG point of view..;p

Sudah melalut.. kan aku dah lama tak memblog..confirmation aku kelaut perginya.. sib baik gi Laut Andaman so leh pulang ke pangkal jalan.. sib baik tader tsunami.. kalau tak sure ke Afghanistan aku gi.. hehehe.. laut sudah pergi..

Aku dok crusin dan crusin..tom cruise tgk aku.. ;p.. i fall in love all over again in En Jurulatih range.. I fell in love to.......

COACH KRISTIN LEATHER HOBO!

lebey tepat kepada 2 pic di bawah ini...



COACH KRISTIN LEATHER HOBO in Tea Rose..


COACH KRISTIN LEATHER HOBO in brass blue...

Giler comel kan? yang in tea rose tuh tetiba aku terfallen pada warna2 lembut nih.. adakah itu menandakan saat kefeminan itu sudah mula menggelabah?? owh no.. but then aku bangkit semula dengan kebangkitan seakan2 kuih bangkit yang pure di buat dari Tepung Rose dan Air Rose..yang biler di makang.. melt in mulut wa cakap lu... halusssssss jer rasanya...

both colors are to die for.. seriously bedah! adakah boleh menjadi handbag raya tahung nih?? takder maknanya.. takder takder takder.. dengan huru hara ke lautnya.. barang2 umah tak beli lagi.. beg target tak ambik lagik.. utang piutang yang lelain yang terjadi di sebabkan insurang kecumping tuh lambat na nak bagi replacement cheque padahal ko yang bingai tulis ic aku salah..

dasar UHU tul!..kalau tak dah aman damai dah aku nih.. rasa aku sekarang nih.. tertekan seolah menjadi seekor siamang memakai shade Ed Hardy yang memang menjadi idaman aku dan aku tak tahu biler akan ketemuk.. wadewell betul laaa...! :(

p/s: itulah ghopernya biler dah lama tak update.. biler update, diri umpama mimpi dalam mimpi laila pakai baju koleksi Puteh dari Rizalman jer.. terus ke laut jadiknya.. takperlah fara.. next year kalau range ini ada..leh buat handbag raya taung depan.. macam tak biasa pakai expired punya design nih.. ngeh ngeh ngeh ngeh..

2 comments:

Nurizzah Majif Biz said...

:: salam sis..
:: first time bc ur blog-entry..
:: cte plak pasal brand coach siap gmbr..
:: skali ngan Iza cair le..huhu..
:: btw, slm perkenalan.:)

^izzah_fendi^

Unknown said...

cantik!

 

Blog Template by BloggerCandy.com