Tuesday, July 12, 2011

..the fat quarters..

Currently I am sad...down.. feeling crap.. but I survived! Giler sedey tak ingat.. padahal benda nih dah berlaku almost everyday which aku dah immune.. but climax nyer aku terus rasa down sebab rasanya dah tak tahan nak nanggungnya lagi.. ker sebab nak period.. maka emo tereffect?
Blahhhhhhh~

Menci tul biler orang dok marah2 aku padahal dia nak lepaskan pada orang yang terdekat ngan aku.. The reason is orang terdekat ngan aku tuh mmg baran, rengus dan lain2.. so orang2 yang terdekat yang lain mmg gerun nak smash orang yang terdekat ngan aku nih.. akibatnya aku yang terima ngong ngeng ngong ngeng.. I think it is unfair to unleash it to me.. sbb I hev nothing to do with the decision..

T=T

I celebrated my 33rd birthday last 1st July. So yes I am 33 years old.. Tak leh nak perasan muda dah.. sebab camner aku godeh pun age tuh.. dia tetap maintain tak berubah sekali ombak menghempas pantai.. (tetiba..) aku terima apa for the birthday? Honestly aku dah ada semua benda.. Aku ada parents..adik-beradik yang menyayangi aku.. aku ada suami dan anak2 yang menyayangi ku.. aku dikelilingi kawan2 dan saudara mara yang menyayangi dan care about me.. aku ada kesihatan yang baik walaupun ada masa sihat.. ada masa tak.. Tapi aku bersyukur kerana dapat bernafas di umur sebegini dan dikurniakan nikmat yang melimpah ruah.. What more can I ask?

Tapi I am planning to hev this for my self reward after all this chaos stop. Saper yang dekat ngan aku, tahulah aku tengah giler bercrafting balik.. alhamdulillah.. ada gaks benda yang aku boleh buat selain dari memikir kekalutan yang melanda.. baking aku dah 2 bulan tak ambik order due to my health condition... takper ada hikmahnya..

So my whishlist would be to but Fat quarters or any Scrap Fabric that can be sewed into various of things. Dalam pala otak aku would be something to do with the kids room or decoration... hampir2 nak beli dah tadi, tapi kelapa otak aku kata say no Fara.. banyak benda yang lebey penting lagik.. even handbag pada Puan Lenny pun aku tak ambik lagik.. selagi hal umah aku tak settle..selagi tulah aku serabut..

BIRTHDAY WISHLISTS:

1. Fat Quarters



fat quarter bundle from http://www.fatquartershop.com






















And they having a sale.. tapi masih baik ada kekuatan di hati.. :(

2. A Small Stash Sewing
from MPH... and they having a discount of you buy online.. :(

Memang la kalau kita down.. mulalah kita giler nak beli.. especialy pompuan nih.. klu down jer sure retail therapy.. aku pulaks nafsu utk berhandbag bagai sudah kurang.. lebey kepada nafsu tembolok semata2.. hehehe

p/s: Semoga cepatlah berlalu semua kekalutan ini, sebab aku dah tak tahan nak tanggung dah.. dan boleh aku membuat pembelian2 ini.. heheheheheheh

0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com