Monday, October 4, 2010

..my weekend bag..

Owh I had a hectic weekend la weh.. Kenduris and lots of kenduris. Throughout Temerloh-Lanchang Pahang.. Kenduri kahwin and kenduri Tunang dan tak lupa Open house.

{wink}

Ambik berkat dari title Miss Verde dan telah menginspirekan diri ini membuat entry yang tak seberapa ini. Since banyak kenduri hopping then nak balik umah PIL lagiks.. haruslah berbeg bawa ke hulu ke hilir. Luckily I dun hev to bring bakul susu lagiks. Sebab 1 botol dah memadai throughout events. Opss silap 2 botol utk 2 orang anak.

Susu ada kat umah PIL kan.. So on the way kalau terdesak leh drop by kejap buat. But so far buat ler susu biler dah balik betul2 umah PIL..i.e lepas habis kenduri. My PIL's house is located in Mentakab, which is in the middle between Temerloh and Lanchang. Ada faham? Ada ilmu GPS merangkap Geografi di situ.

{wink}

my free air asia canvas beg yang meletakkan baju tukar nak balik.. takkan nak pakai baju kebaya sampai ke malam.. itu giler namanya.. free sebab mak aku yang bagi.. and my multistripe tote yang berusia dekat setahun tapi baru pakai raya baru nih.. mueheheheh

Speaking of handbags kan.. Aku pernah terbaca dalam bloh Miss Iszan pasal double standard orang..Aku pun terkena Iszan wehhh...yerlah..orang dok tengok aku comot ateh bawah kan.. kereta pun tak ngam soi.. dan pelbagai kriteria yang lain.. yang mengassumekan yang aku beli fake.. walaupun aku pikir 56 ratus kali sebelum membeli.. tapi aku beli gaks.. sebabnya hanya aku dan orang yang terdekat sajer yang tahu... kenapa aku beli.. kan Len kan? Azie n Moon quiet2 hah reason extravaganza aku tuh..

{gelak cam langsuir}

Thanks to my personal shopper Miss Lenny.. kerana telah menolong belikan handbag ini. I lap u very strong... hehehehe


p/s:Ini bukan entry menunjuk.. apa lah sangat pakai handbag Cik Jurulatih nak dibandingkan ngan orang2 lain yang vavavom dari aku nih...

{wink}



1 comments:

i.s.z.a.n said...

kita fikir camni je babe. kita bli suma tu xmintak duit diorg & utk kepuasan kita sndiri. bukan nak puaskan hasat dengki diorg. aku malas dah nak fikir mulut org sbb biasanya yg mengata ni yg xpakai apa yg kita pakai. its samada dengki or mmg xleh tgk org senang yg sbenarnya in 1 word dengki jugak lah namanya hee

 

Blog Template by BloggerCandy.com