Wednesday, August 11, 2010

..wedding @ tanah merah, kelate

Venue: Kg. Bendang Nyior, Tanah Merah, Kelate

Date: 2 July 2010

Aku tahu.

Giler lama. Kan aku sudah bilang aku bizik tahap menenuk last Julai.

Hik~

Perginya kami ke Kelate, kerana gi sepupunya Mr Jukie punya nikah. Kiranya kami menghantar mempelai la. Orang Pahang cakap ikut rombongan. As usual kalau kelik Kelate, kami mesti merewang di umah mak sedara Mr Jukie kat Beris Kubor, Bachok.

{Mr Jukie is half Pahang and half Kelate. MIL aku Kelate}


para bapak berlibur sambil jadi naga sementara nak tunggu pengantin tiba

yang pompuan tudug kaler itam sepupunya Mr Jukie.. ngan anak pompuan yang aku geram giler..sbb susah senyum..hehehe




budak tak reti duk diam with her first hairband.. siap aku sound dia kalau ilang atau patah hairband memang ummi tak beli dah..



tuan punya blog punya gambar mestilah ada ngan mak sedara Mr Jukie.. hehe




budak kecik yang penat tawaf satu masjid lalu terbaring keletihan..


yang jadik pengantin tuh sepupu Mr Jukie yakni anak adik MIL aku..



p/s: Best gak biler berkumpul macam nih. Memang riuh dan havoc. Tambah pulak ada point hangat yang diperkatakan.. heheh


1 comments:

-:- said...

ooo...kg bendang nyior...
jauh lagi nak sapai KB....

 

Blog Template by BloggerCandy.com