Tuesday, August 10, 2010

..aku homesick!!..

Semalam aku dok mengemas umah, aku jumpa vision ini. Lalu membuat aku sedey dan sebak. Aku rindu mak abah aku! Vision ini adalah pemberian abah, mak dan kakak2 aku sempena anniversary aku ngan Mr Jukie yang bersamaan dengan birthday mak.

{sebak}



Owh tujuan bukanlah nak menunjuk vision aku nih. In fact it's the one and only vision yang aku ada kat umah nih. Aku tahu bukan aku sorang jer ada menate nih kat umah.. Banyak lagi orang ada..

Stress plaks di situ. Semalam aku dok mengemas umah sampai kul 12 am lebey. Tak tahu macam mana ada energy di situ. Tapi so far memang aku byk energy untuk buat macam2 benda. Alhamdulillah..

Sebak dan sedih sebab aku jarang balik. Yerlah dah kahwin ngan orang Pahang. Jadi time and money constraint kalau nak balik travel 4 jam selalu. Sekali sekala boleh la. Itu pun tertakluk kepada hikayat meringwangsa Mr Jukie. Kalau dia mboh balik, ok lah.. Kalau tak mboh nak buat guane kan?

{mode:saya yang menurut perintah tapi nak terbarai aku nak nangis uwaaaaa}

Can't wait for raya. Aku teruja nak balik Ipoh. It's been a while. Tapi sure havoc biler balik nanti nih. Sebab semua orang insyaAllah ada. Kakak2 dan adik ku, harap maklum BILIK NO 2 YANG BEREKON TUH BILIK AKU YER!! KOME TIDO KAT HALL JER.. hehehehehe...

p/s: puasa pun dok start lagik, ko dah berangan nak berebut bilik utk raya. buatnya laki ko kata last minit raya tak balik, nangis tak berlagu aaaa... uwaaaaaaaaaaaaaa...

0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com